* طوفان در خراسان جنوبی خسارتی نداشت
پ
کد خبر : ۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ -27 February 2020
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت از طوفان ۲۴ ساعت گذشته در استان نداشته ایم.
به گزارش«آزادی» ابوالحسن میرجلیلی بیان کرد: با توجه به صدور اخطاریه هواشناسی پیرامون ورود سامانه بارشی جدید و وزش باد شدید در استان، ۴۸ تیم امدادی و عملیاتی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی و وزش باد شدید تا صبح جمعه در حال آماده باش هستند، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی شامل اکیپ‌هایی از مدیریت بحران از جمله نیرو‌های راهداری، تکنسین اورژانس، پلیس راه، شهرداری و هلال احمر هستند.

میرجلیلی با بیان اینکه تاکنون خسارتی از طوفان و گرد و خاک ۲۴ ساعت گذشته در استان نداشته ایم، افزود: برق پنج روستا قطع شده بود که بلافاصله رفع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه وزش باد در استان بیان کرد: از شهروندان خواستاریم اخطاریه‌ها را جدی گرفته و از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه از شهروندان خواستارم از توقف زیر درختان و ساختمان‌های نیمه ساز پرهیز کنند، گفت: همچنین کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران نسبت به ایمن سازی واحد‌های دامی و گلخانه‌ای تدابیر لازم را انجام دهند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: