* دستور دادستانی به شهرداری فردیس
پ
کد خبر : ۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ -25 February 2020
دادستان فردیس گفت: با تشیکل اکیپ‌هایی باید شهر ضد عفونی شود همچنین تجهیز ادارات به محلول‌های ضدعفونی ضروری است.
به گزارش «آزادی» ، حسن جهانشاهلو عصر سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس، با بیان اینکه در این جلسه حضور یافته ام تا در خصوص بحران شیوع ویروس کرونا که فردیس نیز با آن درگیر شده است، اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه لازم است همه کمک کنیم تا آسیب‌های کمتری به شهر وارد شود، گفت: دولت بنا بر هر دلیلی به تنهایی توان مقابله با این وضعیت را ندارد و نمی‌تواند ساماندهی کند، لازم است شهرداری‌ها به کمک مردم آیند؛ مردم انتظار دارند که قسمتی از بودجه‌های عمومی شهر به رفع بحران بکار گرفته شود.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب فردیس، قطعاً همین روز‌ها از میان همین جمع جلسه تعدادی به ویروس کرونا مبتلا خواهیم شد.

جهانشاهلو با بیان اینکه باید مقداری از سرمایه‌های موجود در شهر را برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فردیس هزینه کنیم، تاکید کرد: باید سطحی از استرس در جامه ایجاد شود که مردم متوجه خطری که آن‌ها را تهدید می‌کند، شوند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا نه تنها از مراجعات به دادگستری کم نشده، بلکه افزایش یافته است، گفت: ما نمی‌توانیم هر روز دادگستری را ضد عفونی کند و یا امکاناتی در اختیار مراجعین قرار دهد که از این خطر دور شوند، این مهم بر لزوم اقدام ویژه مدیریت شهری تاکید دارد چراکه جان مردم در میان است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه معضل شیوع ویروس کرونا گستردگی فراوانی پیدا می‌کند و باید آن را پیشگیری کنیم، گفت: امیدوارم این درخواست‌ها پیگیری شود و با تمام توان در خدمت مردم باشیم.

جهانشاهلو با اشاره به وجود استند‌های فراوان تبلیغاتی در سطح شهر، گفت: لازم است تمام تابلو‌های تبلیغاتی شهر به موضوع ویروس کرونا و مباحث پیشگیری از آن اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه لازم است جامعه را به سمتی هدایت کنیم که مردم خود را محدود کنند، گفت: راهکار جدی مقابله با این ویروس جلوگیری از تبادلات و رفت و آمد است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های تولیدات بهداشتی محصولات خود را به سمت تولید محلول‌های ضد عفونی آورده اند، عنوان کرد: شهرداری نسبت به تهیه پکیج‌هایی از این دست اقدام کند و در اختیار شهروندان و ادارات مختلف شهر قرار دهد.

جهانشاهلو با بیان اینکه باید اکیپ‌هایی تشکیل شوند تا شهر را ضد عفونی کنند، گفت: محلول‌های ضدعفونی در ادارات استقرار یابد تا ارباب رجوعان از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه باید با مسئولان بهداشت همکاری لازم صورت گیرد تا شاهد پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا باشیم، تصریح کرد: باید در این خصوص اطلاع رسانی‌ها به طور گسترده انجام شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: