* ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در زنجان فعال شده است
پ
کد خبر : ۱۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ -14 February 2020
استاندار زنجان، گفت: از سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده در استان زنجان وارد چرخه تولید شده است.
به گزارش «آزادی» فتح الله حقیقی با بیان اینکه جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان زنجان با مدیریت خوبی برگزار می‌شود، گفت: تا پایان سال ۱۳ واحد تولیدی در استان با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در خصوص رونق تولید به صورت عملیاتی‌تر و برنامه‌ریز ی‌تر وارد عمل شده‌ایم، اظهار کرد: تنها هدف ما در استان شناسایی واحد‌های تولیدی تعطیل شده و فعال کردن آن‌ها است.

استاندار زنجان، گفت: اولویت جذب نیروی انسانی در واحد‌های فعال شده با جوانان متخصص بومی است.

حقیقی با بیان اینکه در استان زنجان از سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده وارد چرخه تولید شده است، ابراز کرد: با فعال شدن این واحد‌ها برای جوانان زیادی اشتغال ایجاد شده است.

وی به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان طی سال جاری رشد بیش از ۱۳۰ درصدی دارد.

استاندار زنجان، همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی را بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۰ واحد صنعتی در استان زنجان پرداخت شده است.

حقیقی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی باعث احیای واحد‌های تولیدی و افزایش ظرفیت تولید می‌شود، تصریح کرد: طی سال جاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده و این برای استان باعث افتخار است.

وی ورود سرمایه گذار داخلی و خصوصی به استان زنجان را هم بسیار خوب اعلام کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، تولیدات ، صنعتی ، زنجان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: