* چند نفر در تهران واجد شرایط رای دادن هستند
پ
کد خبر : ۱۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ -13 February 2020
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیش از ۹ میلیون نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۰۰ هزار رای اولی هستند.
به گزارش «آزادی»، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران عصر امروز (پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه) در نشست ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: شمار کل داوطلبان تاییدصلاحیت شده در ۶ حوزه انتخابیه استان تهران ۱۵۷۸ نفر است. 

وی بر همین اساس گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۱۱۴۳ نفر، در حوزه انتخابیه پاکدشت ۱۱ نفر، در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان ۳۹ نفر، در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۱۸ نفر، در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲۷ نفر و در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد ۳۰ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین تصریح کرد: در روز‌های گذشته ۱۲۳ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه تهران درخواست انتقال به حوزه‌های انتخابیه در دیگر نقاط کشور را کرده بودند که با درخواست اکثر آن‌ها موافقت شد و در حال حاضر وضعیت ۲۴ نفر از آن‌ها معلوم نیست.

حسن بیگی در پایان گفت: ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: