* تعلیق پرواز‌های بریتیش ایرویز به چین تمدید شد!
پ
کد خبر : ۱۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ -11 February 2020
شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز به تازگی اعلام کرده که مدت زمان تعلیق پرواز به چین را تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی افزایش خواهد داد.
به گزارش«آزادی»  هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و مناطقی از شرق آسیا، بسیاری از شرکت‌های مختلف اعم از ایرلاین‌های فعال در سراسر جهان اعلام کردند که پرواز‌های مستقیم خود را تا اطلاع ثانوی به این کشور لغو و کنسل خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، بریتیش ایرویز، به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم بریتانیا که بدون شک یکی از بزرگترین و فعال‌ترین ایرلاین‌های جهان به شمار می‌رود، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز‌های مستقیم به مبدا و مقصد چین را حداقل تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی در حالت تعلیق نگه خواهد داشت؛ بنابراین طبق آخرین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در منابع خبری، مسافرانی که قصد عزیمت به شهر‌های بزرگ چین همچون پکن و شانگ‌های را از طریق پرواز‌های بریتیش ایرویز داشتند، حداقل تا آوریل ۲۰۲۰ باید دست نگه دارند.

ویروس خطرناک کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سال جاری میلادی رسانه‌ای شد، تاکنون جان بالغ بر یک هزار نفر را در چین گرفته و بیش از ۴۰ هزار نفر در کشور‌های جهان را مبتلا کرده است. هنوز منشا این ویروس خطرناک شناخته نشده، ولی تاثیرات و تبعات منفی بسیار گسترده‌ای بر اقتصاد چین و سایر کشور‌های جهان داشته است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، تعلیق ، پرواز ، چین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: