* حضورمردم در راهپیمایی اقتدار کشور و نظام را به اثبات رساند
پ
کد خبر : ۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ -11 February 2020
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور باشکوه مردم سیرجان و دیگر نقاط میهمن اسلامیمان در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال گفت:: این حضور حماسی اقتدار کشور و نظام را بار دیگر به جهانیان اثبات کرد.
به گزارش«آزادی» آیت الله عبدالکریم فرحانی روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیرجان افزود: پس از حضور امروز که چشمگیر و بی نظیر بود یک حضور پررنگ هم در ۲ اسفند در کنار صندو‌های رای داریم تا به دشمنان ۴۱ ساله انقلاب اسلامی اعلام کنیم اقتدار و پیشرفت ما در حضور و پشتوانه مردمی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:: در دهه فجر با مجاهدت و مقاومت شهیدان خورشید اسلام و تقوا به ایران و جهان تابید و نور بر ظلمت پیروز شد و حضور چشمگیر مردم در طول حیات نظام اسلامی راز ماندگاری انقلاب ما بود.

وی ۲۲بهمن فجر انقلاب اسلامی را بزرگترین عید ما در عصر حاکمیت قدرت‌های اهریمنی دانست و افزود: ملت ایران در بهمن ۵۷ اسلام عزیز را احیا کردند و ادامه راه هم همان راه شهید حاج قاسم سلیمانی و راه مقاومت بر مستکبران عالم است.

آیت الله فرحانی گفت::قدم در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی گذاشته ایم و این ملت در طول بیش از چهل سال مسیر‌های پرفراز و نشیب را در برابر همه توطئه‌های استکبار جهانی پیمودند و این حضور نتیجه اش پیشرفت و اقتدار بود که می‌بینیم جهان اعتراف به شکست همه قدرت‌ها در برابر نظام و انقلاب و ملت ایران دارد.

وی افزود: با همه تهدید‌ها و تحریم هاکه دشمنان برای نظام اسلامی ایجاد کردند، اما این ملت و کشور در قلمرو‌های مختلفی همچون سلامت، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، سد سازی، آموزش و پرورش، سوادآموزی، بیمه، خدمات صنعت، کشاورزی، هوافضا، سلول‌های بنیادین، انرژی هسته‌ای، مخابرات، حمل و نقل و دیگر موارد به رتبه‌های بالایی در سطح بین الملل رسیده است.

نماینده خبرگان رهبری در خوزستان افزود: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با همه سازو کار نظامی و قدرت پوشالی خود در برابر نظام اسلامی و جوانان برومند ما زانو زدند و امروز هم دست و پا می‌زند تا بتوانند منطقه را ترک کنند و این افتخار ۴۰ سال انقلاب و حضور مردم در صحنه است.

وی گفت:: احیای دین و ارزش‌ها و نه گفتن به سلطه آمریکا و مقابله با ظلم و ستم استکبار، خودکفایی و رسیدن به همه توانمندی‌ها از بهترین و مهمترین دستآورد‌های انقلاب و نظام اسلامی در کنار همه عمران و آبادانی کشور است که امروز آمریکایی که خود را برترین قدرت جهان می‌داند برای ترور فرمانده سپاه ما از موشک استفاده می‌کند و این نشانه بارز شکست و درماندگی آمریکا در منطقه است.

آیت الله فرحانی با اشاره به حضور بی نظیر و میلیونی مردم درتشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در تاریخ کشورمان بی‌نظیر بود، افزود: در کنار این تشییع بی نظیر مراسم‌های بسیاری هم در نقاط جهان نشان برگزار شد که نشان از عظمت از شخصیت این فرمانده بزرگ سپاه اسلام و جایگاه تفکرش در مبارزه با ظلم استکبار در بین مردم ما و مسلمانان و آزادیخواهان سراسر دنیا دارد و این عزت، عظمت، شکوه و جلال حاصل تربیت دینی، اخلاص، شجاعت و ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی در قول و عمل بود.

مردم سیرجان امروز همزمان با دیگر نقاط کشور و استان کرمان حضوری بی نظیر و گسترده را در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتندو این مراسم که از چهار راه رضوی تا چهار راه سپاه برگزار شد و خیابان‌های امام، دکتر صادقی و شهید نصیری مملو از جمعیت بود که با شعار‌های انقلابی و مرگ بر آمریکا مسیر راهپیمایی طی کردند و سپس در حسینیه امام خمینی در جشن انقلاب شرکت کردند.

سیرجان در ۱۷۵کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: