* پاکستانی‌ها خواستار خروج آمریکا از منطقه شدند
پ
کد خبر : ۱۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ -09 February 2020
شماری از رهبران سیاسی، شخصیت‌های مذهبی و گروه‌های مدنی پاکستان روز یکشنبه با جضور در تجمعی در اسلام آباد با حمایت از محور مقاومت خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی از منطقه شدند.
به گزارش«آزادی» ، این تجمع که با حضور صد‌ها نفر از حامیان محور مقاومت و احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان در آستانه ترور سردار سلیمانی در پایتخت اسلام آباد برگزار شد شرکت کنندگان امریکا و رژیم صهیونیستی را عامل بسیاری از مشکلات کشور‌های منطقه دانستند.

این مراسم که به همت حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان و با مشارکت و حضور ده‌ها حزب سیاسی و مذهبی از جمله شخصیت‌های برجسته، علمای اهل تسنن، صاحب نظران نام آشنا و حضور گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

سخنرانان، آمریکا و حامیان سیاست‌های تهاجمی و نامشروع این کشور در منطقه را دشمن قسم خورده جهان اسلام و مسلمانان توصیف کرده و گفتند: تنها راه انتقام خون شهدای مقاومت تقویت وحدت اسلامی و یکپارچگی برای خاتمه دادن به نفوذ آمریکا در منطقه است.

تعدادی از سخنرانان مذهبی پاکستان نیز دراین گردهمایی خروج آمریکا از منطقه را خواسته مشترک ملت‌های اسلامی دانستند.

"نه" به معامله قرن

شخصیت‌های پاکستانی ضمن محکومیت طرح معامله قرن، گفتند که ناکامی معامله قرن ثمره فداکاری شهدای مقاومت از جمله سردار قاسم سلیمانی است.

آنان با نکوهش سکوت برخی از اعراب منطقه در قبال طرح‌های آمریکایی صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کردند که ملت‌های آزاده جهان به ویژه جوامع اسلامی هرگز در مقابل دسیسه‌های شیطانی ترامپ و همدستان وی در منطقه تسلیم نخواهند شد.



شهید سلیمانی توطئه آمریکا را خنثی کرد

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: سردار سلیمانی نه تنها جنگ برای دفاع از حاکمیت جهان اسلام را فرماندهی کردند بلکه فداکاری آنان باعث شکست توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تقسیم کشور‌های اسلامی و طرح‌هایی مانند معامله قرن شد.

وی افزود: آمریکا دشمن شماره یک جهان اسلام است و نباید انتظار خیر از آن داشت، زیرا سیاست‌های سردمداران کاخ سفید تنها برای فریب ملت‌ها و از بین بردن منافع کشور‌های منطقه و ملت‌های مسلمان است.

علامه جعفری تاکید کرد: برائت از آمریکا و نفی طرح‌های شرورانه این کشور در منطقه تنها راه نجات امت مسلمان و حفظ حاکمیت دولت‌های اسلامی می‌باشد.

شرکت کنندگان در این مراسم درحالیکه عکس سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در دست داشتند به شهدای مقاوت ادای احترام کردند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، پاکستان ، خروج ، آمریکا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: