* نتانیاهو ساکنان غزه را به حمله نظامی تهدید کرد
پ
کد خبر : ۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ -09 February 2020
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر ساکنان تحت محاصره نوار غزه را به خاطر پرتاب بالن‌های آتش‌زا به سوی فلسطین اشغالی به حمله شدید نظامی تهدید کرد.
به گزارش «آزادی» ، نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه اش، گفت: هرگز درباره جزئیات اقدامات و برنامه هایمان در برابر رسانه‌ها صحبت نخواهم کرد، اما آماده حمله شدید به نوار غزه هستیم.

غزه در ۱۴ سال گذشته تحت محاصره نظامیان رژیم صهیونیستی قرار دارد و از ورود مواد غذایی و دارو به آن جلوگیری می‌شود.

وی همچنین بدون دادن توضیح اضافی گفت: به جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیشنهاد می‌کنم که حافظه خود را پاک کنند.

این در حالی است که جوانان فلسطینی در واکنش به طرح ضدفلسطینی «معامله قرن» و سایر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها از دی ماه موج تازه‌ای از پرتاب بالن‌های آتش زا و مواد منفجره به سمت فلسطین اشغالی را آغاز کرده اند.

نتانیاهو در صحفه توئیتر خود نیز نوشت که کابینه با اختصاص ۳۵ میلیون شیکل (۱۰ میلیون دلار) برای تقویت اقدامات امنیتی در شهر عسقلان در فلسطین اشغالی موافقت کرد.

شامگاه روز گذشته (شنبه) نیز ارتش اسرائیل مدعی شلیک یک فروند موشک از نوار غزه شد.

ارتش این رژیم اعلام کرد: پس از به صدادرآمدن آژیر‌های هشدار در منطقه النقب، شلیک یک موشک از نوار غزه به اسرائیل رصد شده است.

نتانیاهو تیر ماه سال جاری نیز تهدید کرده بود که اگر پرتاب بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه به سوی فلسطین اشغالی متوقف نشود، این منطقه باید منتظر جنگی همه جانبه باشد.

بالن‌ها و بادبادک‌های آتش زا، سلاح جدیدی برای مقاومت در برابر اشغالگران به شمار می‌آید و شامل بادبادک‌های کاغذی حامل شیشه‌های آتش زا است.

در شرایطی که رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با این بادبادک‌های آتش زا نیست، آن را تهدید جدی علیه شهرک‌نشینان صهیونیست می‌داند به ویژه اینکه ده‌ها هکتار از زمین‌ها و باغ‌های شهرک‌نشینان صهیونیست در پی پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین در آتش سوخته و میلیون‌ها دلار به آن خسارت وارد آمده است.

صهیونیست‌ها از سال ۱۹۴۸ میلادی فلسطین را اشغال کرده و جنایت‌های مختلفی را علیه مردم آن در سایه حمایت‌های امریکا و کشور‌های غربی اعمال می‌کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: