* مدافعان حرم شاخ قدرت‌های شیطانی را شکستند
پ
کد خبر : ۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ -06 February 2020
امام جمعه رشت گفت: مدافعان حرم با رشادت‌های خود شاخ قدرت‌های شیطانی تا دندان مسلح منطقه را شکستند.
به گزارش«آزادی» آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ مدافعان حرم استان گیلان به مناسبت چهارمین سالروز آزادسازی شهر‌های نبل و الزهرا سوریه و چهلمین روز شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی در رشت اظهار داشت: با رشادت‌های این جوانان شاهد تحقیر قدرت‌های شیاطین بودیم که در نهایت این شیاطین همواره در جبهه‌های مختلف از جوانان سلحشور ما شکست خوردند.

وی افزود: شما جوانان و مردان، در راه خدا و مجاهدانه برای حمایت از حریم اهل بیت عصمت و طهارت برعلیه تکفیری‌ها شتافتید و با جنگیدن در آنسوی مرز‌ها، جاتنان را تقدیم راه خدا کردید.

وی بیان کرد: آن‌هایی که در این راه به فیض رفیع شهادت نایل شدند، یک نشاط معنوی اخروی پیدا کردند و آنانی که زنده ماندند به یک نشاط معنوی دیگر دست یافتند که هم اینک شاهد آزادی سرزمین‌های عراق و سوریه هستند.

امام جعمه رشت اضافه کرد: هم اینک نیز ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که خداوند مردم ما را سرشار از نعمت‌های مختلف کرده که یکی از آن‌ها، افول قدرت‌های سلطه طلب و شیطانی است و همچنین شاهد ذلت قدرت‌های سلطه طلب در این دوران هستیم.

همچنین یکی از فرمانده‌های جبهه مقاومت و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در این گردهمایی اظهار داشت: خون‌های پاکی از فرزندان این مرز و بوم ریخته شد تا به این امنیت پایدار دست یافتیم و دشمنان جرئت عرض اندام نداشته باشند.

سردار محمدعلی حق بین افزود: در این برهه همه دشمنان قسم خوردند که انقلاب را از پای دربیاورند و راه نفوذ بر علیه نظام را پیدا کنند که در این راستا جنایت‌های بسیاری را مرتکب شدند، اما جوانان ما تمامی نقشه‌های آنان را خنثی کرده و بر دشمنان پیروز شدند.

وی ادامه داد: در آزادسازی نبل و الزهرا دو شهر شیعه نشین که امروز در چهارمین سالروز آزادسازی آن قرار گرفته ایم، مدافعان حرم استان گیلان فوق العاده بودند و با شجاعت و شهامت مثال زدنی باعث آزادسازی این دو شهر شدند و در سایر جبهه‌ها نیز دلاوری‌های بسیاری را از خود نشان دادند.

همچنین در ادامه این گردهمایی فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان طی سخنانی اظهار داشت: هدف اصلی این گردهمایی جمع شدن تمامی مدافعان حرم استان گیلان است تا این مدافعان حریم اهل بیت آمادگی خود را برای ماموریت‌های سخت‌تر اعلام کنند.

سرهنگ پاسدار بهروز دولتی افزود: ما در هر ماموریت سختی که در دورترین نقطه کره زمین برای میهن عزیز اسلامی و برای حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاید، حضور یافته و جانانه دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: گیلان در جبهه مقاومت از استان‌های برتر کشور بود و هر جا اسم گیلان و اسم سپاه گیلان می‌آمد به احترام این مدافعان حرم و رزمندگان سلحشور بلند می‌شدند و احترام خاصی برای جوانان این استان قائلند.

وی بیان کرد: هر جا که عزیزان گیلانی ورود کردند در آن جبهه پیروزی از آن نیرو‌های مقاومت بود و این نیز یکی از سخنان سپهبد شهید سردار سلیمانی بود که عنوان داشت گیلانیان هرجا حضور یافتند در آن جبهه پیروز شدیم.

در ادامه همایش بزرگ مدافعان حرم استان گیلان که به مناسبت چهارمین سالروز آزادسازی شهر‌های نبل و الزهرا و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها در مصلای رشت برگزار شد، از کتاب گیل مانا که نوشته سیده نساء هاشمیان و در خصوص شهدای گیلان رونمایی شد.

در همایش بزرگ مدفعان حرم استان گیلان علاوه بر آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده، ولی فقیه در استان گیلان، مسئولان نظامی و انتظامی و فرماندهان سپاه استان گیلان، تعدادی از مدیران ادارات و نهاد‌های این استان و همچنین مدافعان حرم استان گیلان حضور داشتند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: