* سردار «حاج قاسم سلمیانی» عامل امنیت دائمی جامعه بود
پ
کد خبر : ۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ -06 February 2020
فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به توطئه دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی، گفت: شهید «قاسم سلیمانی» عامل پایداری و امنیت دائمی جامعه بود.
به گزارش «آزادی» ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق‌بین ظهر پنجشنبه در همایش رزمندگان گیلانی مدافع حرم و گرامیداشت سردار سرافراز اسلام «شهید سلیمانی» در مصلای امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه امنیت امروز نتیجه خون‌های پاک و با برکت شهدا است، اظهار کرد: حماسه‌هایی که در خارج از مرز‌ها با حضور فرزندان ایران اتفاق افتاد مجموعه‌ای از افتخارات همه ملت است که در نهایت آمریکا را مجبور به عقب نشینی کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام امکانات خود در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به عملیات حلب و حماسه‌سازی رزمندگان جبهه مقاومت، بیان کرد: عملیات حلب به مراتب سخت‌تر از عملیات نبل و الزهرا بود تا جایی‌که سردار شهید «قاسم سلیمانی» گفت: «تمام قدرت دنیای کفر پشت حلب جمع شده، اما باید اینجا بمانیم و دشمن را به زمین بزنیم که همین نیز شد».

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمن پس از حلب درصدد تصرف شهر‌های دیگر و نزدیک شدن به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران بود، ادامه داد:
روحیه ایثار، شجاعت و بی‌باکی رزمندگان اسلام در عملیات حلب را بی نظیر و باعث نقش بر آب شدن اهداف دشمن شد.

سردار حق‌بین با یادآوری خاطرات حضور سردار «حاج قاسم سلیمانی» در جمع رزمندگان گیلانی، گفت: رزمندگان گیلانی وقتی فهمیدند که سردار سلیمانی به‌زودی در میان آنان حضور پیدا می‌کند پول جمع کرده و گوسفندی را خریده تا زیر پای سردار قربانی کنند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی زمانی‌که در جمع رزمندگان گیلانی حضور پیدا کرد با مشاهده گوسفند به‌شدت منقلب و ناراحت شد و حتی قصد برگشت داشت؛ انسانی که بسیار شجاع بود، اما طاقت دیدن ریخته شدن خون گوسفند را زیر پای خود نداشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» عامل پایداری و امنیت دائمی جامعه است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: