* امام راحل غرور دنیای استکبار را شکست
پ
کد خبر : ۱۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ -30 January 2020
سپاه روح‌الله استان مرکزی در آستانه دهه‌فجر با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرده‌است: امام راحل غرور دنیای استکبار و اقتدار پوشالی‌اش را شکست.
به گزارش«آزادی» در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی است که فرهنگ و دیدگاهی که جهان را متحول کرد بیشتر شناخته شود و تجدید عهد و میثاق نیرو‌های انقلاب برای افزایش شتاب هر سال انقلاب تازه شود.
بیانیه می‌افزاید: برپایی حکومت و نهضت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترسیم الگوی است که امروز برای بسیاری از کشور‌ها راه نجات از ظلم شناخته شده است.
در این بیانیه گفته شده است: ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از بند اسارت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله حکومت ستمشاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را آموخته است و سرنوشتش را براساس آموزه‌های دین اسلام تعیین می‌کند.
در این بیانیه با اشاره به اینکه فجر انقلاب از سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی نشات می‌گیرد، آمده است: طبل رسوایی منحرفان و بدخواهان با پیروزی انقلاب اسلامی بر سر بازار‌ها نواخته و چهره دروغین مصلحت اندیشان عافیت طلبان و سازشکاران فرصت طلبان در مقابل اراده ملتی به پا خواسته آشکار شده است و این امام بزرگوار بود که غرور دنیای جهنمی استکبار به سرکردگی آمریکا و اقتدار پوشالی‌اش را در ایران شکست.
این بیانیه با اشاره به چهل ویک سال توطئه و خباثت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می‌افزاید: در سایه توکل به خداوند و اندیشه‌های امام راحل و نیز رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی مستحکم‌تر و ملت عزیز ایران مقاوم‌تر و استوارتر شده‌اند و راه پرافتخار خود را با قدرت و تکیه بر فرزندان دلیر و نسل جوان و آگاه کشور ادامه می‌دهد.
بیانیه می‌افزاید: حرکت‌های عزت بخش و رهایی بخش مردمان پایدار جبهه مقاومت اسلامی در سراسرمنطقه، فلسطین، غزه، عراق، یمن، افغانستان و مجاهدان حزب الله لبنان و نیز سردرگمی و واماندگی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته و شـفاف سازی و روشنگری رسالت اساسی فرزندان اصیل انقلاب اسلامی است.
در این بیانیه با اشاره به این که بزرگترین آزادی ما توانایی تصمیم‌گیری و طرح تکلیف است خاطر نشان شده است: آینده روشن از آن کسانی است که برای آینده‌ای بانشاط، با صداقت و اخلاص فعالیت می‌کنند.
در این بیانیه تصریح شده است: انقلاب تبلور عینی باور‌های درونی انسان هاست و مردم مستضعف و پابرهنه و محروم همچون همیشه، ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند.
بیانیه سپاه روح الله می‌افزاید: اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی‌نظیر ملت ایران نبود در جنگ تحمیلی به پیروزی نمی‌رسیدیم.
در این بیانیه همچنین آمده است: پاسداری از انقلاب اسلامی، پاسداشت آرمان‌های پویا و پیش رونده است و عمر بابرکت چهل ویک ساله انقلاب اسلامی حاوی تازه‌ترین پیام‌ها برای همه بشر است.
سپاه روح الله پیام انقلاب را از آن اسلام، عدالت، معنویت، نجات انسان‌ها و جوامع بشری دانسته و آورده است: صدای اسلام در هر نقطه‌ای از جهان امیدبخش و برای مستکبران تهدیدکننده است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بیداری احساسات اسلامی در میان ملت‌های مسلمان، دمیده شدن روح اعتماد به نفس در جوامع مختلف دنیا در سایه قامت بلند نظام اسلامی میسر شده و لازمه دهه چهارم انقلاب اسلامی نگهداری و تحکیم بخشیدن به این الگوی درخشان در عصر کنونی است.
این بیانیه می‌افزاید: امروز ملت مظلوم فلسطین و نیرو‌های آگاه و روشنفکران مسلمان به ملت بزرگ ایران که پرچم نهضت عظیم اسلامی را به دست گرفته است چشم امید بسته‌اند و بار امانتی که بر دوش ملت ایران قرار گرفته از همیشه تاریخ سنگین‌تر است.
در بیانیه تاکید شده است: اجرای این رسالت بزرگ مستلزم قوت ایمان، اراده، توکل به خدا، اطاعت از رهبری و برخوردار بودن از آمادگی‌های مادی و معنوی برای ورود به دهه عدالت و پیشرفت است.
در این بیانیه همچنین آمده است: امروز ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و رهنمود‌های حکیمانه رهبری است و اگر ارزش‌های انقلاب را از دست بدهیم بی‌تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
در بخشی از این بیانیه گفته شده است: تحقق کامل اهداف انقلاب نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه چند نسل است و جوانان مومن در این راه تکلیف سنگین‌تری برعهده خواهند داشت.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: