* جزئیات برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در دانشگاه آزاد
پ
کد خبر : ۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ -30 January 2020
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه را تشریح کرد.
به گزارش «آزادی» ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری با بیان اینکه شعار محوری سال جاری برای ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به این شعار محوری، ویژه برنامه‌هایی در واحد‌های سراسر کشور در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌ها و مراکز دانشگاهی باید برنامه‌ریزی و اقدام شایسته در خصوص آذین‌بندی محیط عمومی دانشگاه به نماد‌های انقلابی و فرهنگی مناسب، طراحی و نصب رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره نهضت اسلامی، انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها و کارآمدی نظام پربرکت جمهوری اسلامی، برگزاری نشست‌های فکری و تخصصی با حضور صاحبنظران در قالب دستورالعمل چهلچراغ انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار دهند.

کلانتری با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر در واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مواردی از جمله تشکیل کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح واحد‌ها و مراکز دانشگاهی، ارتباط و همکاری با کمیته‌های دهه فجر استانی و شهرستانی، برگزاری مراسم میثاق با شهدا و حضور در مزار شهدای گمنام، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی و برگزاری مراسم بیان خاطره با موضوع انقلاب است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برپایی نمایشگاه مطبوعات و روزشمار انقلاب، برنامه‌ریزی جهت بازدید از حسینیه جماران و موزه عبرت و دیگر اماکن تاریخی انقلابی (ویژه استان تهران و سایر موزه‌ها در استان ها)، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع انقلاب، برگزاری نمازجمعه شهرستان در واحد‌های دانشگاهی در صورت امکان یا حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در نمازجمعه و... از دیگر برنامه هاست.

کلانتری تأکید کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی حضوری منسجم و یکپارچه دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲بهمن خواهند داشت.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، جزئیات ، ایام ، دانشگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: