* وقوع اتفاقات بزرگ به دست مردم یوم الله است
پ
کد خبر : ۱۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ -29 January 2020
رییس سابق شورای فرهنگی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه روز‌های ۱۲ تا ۲۲ بهمن روز‌های سرنوشت سازی بوده اند گفت: وقوع اتفاقات بزرگ و سرنوشت ساز به دست مردم یوم الله است.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام سید رضا اکرمی ظهر چهارشنبه در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) که با حضور بیت امام خمینی (ره)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امام راحل برگزار شد با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: پیروان اهل بیت (ع) باید این ایام تأمل زیادی کنند چرا که این ایام به عنوان ایام الله به حساب می‌آیند.

اکرمی در ادامه با بیان اینکه وقتی در زمان‌هایی اتفاقات بزرگی به دست مردم به وقوع می‌پیوندد این ایام به ایام الله نامیده می‌شوند و روز‌های ۱۲ تا ۲۲ بهمن نیز از همین روز‌های سرنوشت ساز هستند که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده‌اند.

رئیس سابق شورای فرهنگی ریاست جمهوری با اشاره به مظلومیت حضرت زهرا گفت: امام خمینی با تکیه بر اسلام ناب محمدی توانست بساط و ریشه ظلم و ستم طاغوت را از این کشور برچیند و امروز که در آستانه چهل و یکمین سالگرد کوتاهی دست مستکبران از ایران اسلامی قرار داریم باید بیش از هر زمان دیگری شاکر این نعمت الهی باشیم و بیش از پیش در صحنه حضور پیدا کنیم.

وی بیان داشت: دخت نبی اکرم برای شیعیان یک الگوی رفتاری است که با پیروی از ایشان سعادت دنیا و آخرت تضمین خواهد شد و امیدواریم همه شیعیان جهان با وحدت زمینه حضور و ظهور امام زمان را فراهم نمایند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، وقوع ، مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: