* جدایی بیرانوند؛ پرونده‌ای همیشه باز، اما بی‌سرانجام
پ
کد خبر : ۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ -25 January 2020
شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان فصل به طور حتم در جمع سرخپوشان می‌ماند، اما هنوز پرونده انتقال او به تیم‌های اروپایی بسته نشده است.
به گزارش«آزادی» علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ۲ پیشنهاد جدی از باشگاه‌های خنت و آنتورپ دریافت و مذاکرات جدی خود را با هر ۲ باشگاه آغاز می‌کند؛ علاوه بر این، برای محکم‌کاری و البته تلنگر به باشگاه، هر ۲ پیشنهاد را با پرسپولیس در میان می‌گذارد.

در سوی دیگر، سرخ‌های پایتخت اعلام می‌کنند که باشگاه خواهان وی باید به طور رسمی با آنان مکاتبه کند؛ البته نامه باشگاه خنت هفته گذشته به باشگاه پرسپولیس رسید.

مطابق قرارداد فعلی بیرانوند با پرسپولیس، او می‌تواند با پرداخت ۷۰۰ هزار یورو از جمع سرخپوشان جدا شود.

با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که همه چیز به نظر شماره یک تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس بستگی دارد و پیشنهاد‌های جدید نیز از این قاعده مستثنی نبود، اما او با وجود اینکه بلیت سفر وی به بلژیک نیز تهیه شده بود، بر سر مسائل مالی با خنت به توافق نرسید، زیرا بخش اعظمی از این مبلغ پیشنهادی باید صرف کسب رضایتنامه از پرسپولیس می‌شد.

با این حال گلر شماره یک تیم ملی، روز گذشته در تمرین حاضر شد و مانند روز‌های قبل با سرخپوشان تمرین و اعلام کرد که تا پایان فصل به هیچ تیمی نخواهد رفت. البته هنوز پرونده انتقال بیرانوند بسته نشده و شاید در تابستان این اتفاق رخ دهد.

این در شرایطی است که می‌توان گفت: انتقال بیرانوند به یک سناریوی تکراری در باشگاه تبدیل شده است، زیرا در تمام دوران حضور وی در جمع سرخ‌های تهران، در تمام پنجره‌های نقل و انتقالاتی به طور مداوم بحث انتقال وی مطرح بوده، اما هیچگاه به سرانجام نرسیده است و باید دید که در نهایت چه زمانی، شایعات پیرامون بیرانوند به حقیقت بدل شده و او از پیراهن پرسپولیس دل می‌کَند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، جدایی ، بیرانوند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: