* کشف ۳ جسد در بانک تخریب‌شده در اثر اغتشاشات
پ
کد خبر : ۱۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ -23 December 2019
فرماندار بهارستان با بیان اینکه سه جسد کشف‌شده در یکی از شعب بانک در نسیم‌شهر مذکر بوده و جنس مؤنثی بین آنان نیست، گفت: این سه جسد از کارکنان بانک نبوده‌اند و بر اساس گزارش‌ها قبل از آتش‌سوزی تمام کارکنان و ارباب رجوع تخلیه شده‌اند.
به گزارش «آزادی» مجتبی خانجانی در رابطه با ۳ جسد کشف‌شده در بانکی که در جریان اغتشاشات آبان‌ماه در نسیم‌شهر تخریب شد، اظهار کرد: سه جسد کشف‌شده از کارکنان نبوده‌اند، چراکه بر اساس گزارش‌ها ساعت درگیری ۴ تا ۵ و نیم بوده است، درحالی که بانک در ساعت دو و نیم بعدازظهر تعطیل شده و تمام کارکنان و ارباب‌رجوع آن تخلیه شدند.

وی با اشاره به اینکه در این ملک زیرزمین و یا طبقه دومی هم وجود نداشته که این افراد در زمان تخریب در آنجا بوده باشند، گفت: تمام این اجساد مذکر هستند و هیچ جنس مؤنثی در بین آن‌ها وجود ندارد.

خانجانی افزود: اجساد برای شناسایی در حال طی مراحل قانونی هستند و پس از پاسخ مراجع ذی‌صلاح، کم و کیف ماجرا مشخص خواهد شد.

فرماندار بهارستان درباره اینکه چرا تاکنون آواربرداری صورت نگرفته است، تصریح کرد:، چون این ملک به‌صورت صد درصدی تخریب شد و متعلق به بانک بوده و ما هم تصور می‌کردیم کسی داخل آن نبوده است، تا انجام شدن تشریفات اداری و کار‌ها مربوط به بیمه، خاک‌برداری به تعویق افتاد.

وی در پایان با بیان اینکه برای انجام امور بانکی مردم، این شعبه به جای دیگری نقل‌مکان کرده است، خاطرنشان کرد: تمام کارکنان بانک در مکان جدید مشغول به کار و خدمت‌رسانی به مردم هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: