* مشکلات بخش تولید را شخصا پیگیری می‌کنم
پ
کد خبر : ۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ -21 December 2019
کرمانشاه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از حمایت جدی دستگاه قضایی از فعالان اقتصادی استان خبر داد و گفت: شخصا مشکلات بخش تولید را پیگیری می‌کنم.
به گزارش«آزادی»  پرویز توسلی‌زاده در نشست امروز (۳۰ آذر) با صنعتگران، معدنکاران و کارفرمایان استان کرمانشاه، حمایت از فضای کسب و کار و رونق تولید را از مهمترین اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: حمایت از بخش تولید هم مورد تاکید مقام معظم رهبری و هم رئیس قوه قضاییه است.

توسلی زاده رونق تولید و تقویت اقتصادی را راهکار قدرتمند شدن کشور دانست و عنوان کرد: امروز قدرت کشور‌های بزرگ دنیا به میزان تولید ثروت آن‌ها است.

توسلی‌زاده ادامه داد: از سوی دیگر رونق تولید و ایجاد هر شغل در جامعه، از ایجاد یک جرم و یا یک آسیب اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به فعالان اقتصادی استان کرمانشاه قول داد هرکاری که بتواند برای آن‌ها انجام دهد و یادآور شد: باید تلاش کنیم سهم اشتغال استان از بخش صنعت و معدن را از ۱۲ هزار نفر که واقعا عدد کمی است، افزایش دهیم.

توسلی‌زاده با بیان اینکه تولید وابسته به چند عامل مهم از جمله تامین نقدینگی، مواد اولیه، بازاریابی و... است، خاطرنشان کرد: دو عامل امنیت و مسائل قضایی هم بیش از هر چیز دیگری بر بخش تولید اثرگذار است. به واقع یک کارآفرین تا زمانی‌که امنیت نداشته باشد و از نظر قضایی حمایت نشود، امکان کار کردن نخواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بنا نداریم برای حمایت از بخش تولید خلاف قانون عمل کنیم، تاکید کرد: بدنبال آن هستیم که شرایط برای فعالان اقتصادی تسهیل شود.

توسلی‌زاده با بیان اینکه وقت یک فعال اقتصادی و تولیدکننده بسیار باارزش‌تر از آن است که در دستگاه قضایی سپری شود، از تمام فعالان اقتصادی خواست مشکلات خود را به صورت موردی با دادگستری در میان بگذارند و عنوان کرد: برای دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات تک تک شما وقت خواهم گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: البته در کنار حمایت‌هایی که از فعالان اقتصادی واقعی داریم، باید مواظب آسیب بخش تولید که همانا سوءاستفاده عده‌ای از دریافت تسهیلات و یا اعلام ورشکستگی‌های بی‌مورد است، باشیم.

توسلی‌زاده همچنین بر لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد تسهیل در استان تاکید کرد.

وی در پایان در واکنش به نگرانی تعدادی از فعالان حوزه کاشی و سرامیک مبنی بر صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران چینی با هدف ایجاد یک واحد تولید کاشی و سرامیک در استان، گفت: با جدیت این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

در ادامه محمد جهانیان مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه نیز بر لزوم حمایت جدی از بخش تولید و اجرای مصوبات ستاد تسهیل تاکید کرد.

وی افزود: اگرچه وظیفه اصلی ما نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مبارزه با فساد است، اما حمایت از بخش تولید را نیز مد نظر داریم، زیرا معتقدیم در شرایط کنونی تنها راه پیروزی تقویت اقتصاد و تولید کشور است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، مشکلات ، بخش ، تولید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: