* مسئولان باید قبل از وقوع واقعه به فکر مردم باشند
پ
کد خبر : ۱۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ -20 December 2019
اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضرت عیسی (ع) را روح خدا می‌دانیم و نه پسر خدا. عده‌ای از صهیونیست‌ها به چیزی پایبند نیستند و امیدواریم مسیحیت راه حضرت مسیح (ع) را در پیش بگیرد.
به گزارش «آزادی» حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: عمل افراد متقی مورد قبول است و اعمالی که با نیت تقوا نباشد، مورد قبول نخواهد بود.

وی ادامه داد: به فکر قیامت باشید که آتش آن از درون بر می‌خیزد و برون را نیز می‌سوزاند. برخی بدون کار کردن حقوق نجومی می‌گیرند که این مشکل از درون است و وجود فاصله طبقاتی درست نیست.

به گزارش ایسنا، میردامادی افزود: مال و مقام دنیا همه برای این است که برای آخرت کاری کنیم و توشه‌ای جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: کسی که راه خدا را برود، خدا او را محبوب خواهد کرد و وحشت اروپا و آمریکا به این دلیل است که رهبر ایران در قلب مردم ایران و جهان قرار گرفته است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ولادت حضرت مسیح خاطرنشان کرد: حضرت عیسی (ع) را روح خدا می‌دانیم و نه پسر خدا. عده‌ای صهیونیست هستند که به چیزی پایبند نیستند و امیدواریم مسیحیت راه حضرت مسیح (ع) را در پیش بگیرد.

وی افزود: ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی بسیار مهم است. باید پیش از آمدن سیلاب و زلزله کار‌هایی انجام بدهیم، زیرا راه حل دارد. دولت‌هایی که سرکار آمده اند، آیا واقعا برای این موضوع فکر کردند؟

میردامادی ادامه داد: متاسفانه زمانی که به کاخ نشینی و تفریح مشغول شویم این موضوعات را فراموش خواهیم کرد. مسئولان باید قبل از وقوع حادثه به فکر مردم باشند.

وی افزود: اولین اسمی که وارد اداره ثبت احوال شد فاطمه بود و بیشترین اسم نیز فاطمه، علی و محمد است. استعمار و نغمه‌های مجازی ما را منحرف می‌کنند، اسمی را برای فرزندان خود انتخاب کنید که آن اسم مقدس باشد.

میردامادی ادامه داد:‌ای کاش مسئولان درک کنند که این ملت همه چیز دارند. اگر قدرت نمایی نباشد، به جایی نخواهیم رسید و از زبان همه می‌خواهم جناب رئیسی کوتاه نیایند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: آزادی ، مسئولان ، وقوع ، واقعه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: