* نوری: استراماچونی خیلی اذیت شد
پ
کد خبر : ۱۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ -20 December 2019
پیشکسوت تیم استقلال می‌گوید استراماچونی باید هرچه زودتر بازگردد.
به گزارش«آزادی» ، محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال معتقد است که وزارت ورزش باید به خواسته هواداران توجه کند و زمینه بازگشت استراماچونی به این تیم را فراهم کند چرا که هواداران خواهان برگشت او به تیم هستند و خواسته زیادی هم ندارند و به احترام صاحبان واقعی استقلال وزارت ورزش باید این مربی ایتالیایی و موفق را به تیم برگرداند.

بازی استقلال و ماشین سازی چطور بود؟

ما در استادیوم بودیم، چون این روز‌ها نیمکت استقلال خلوت است و باید از تیم حمایت می‌کردیم و به همین دلیل به استادیوم رفتیم تا کنار بچه‌ها باشیم. به هر حال استقلال در این بازی هم سرمربی نداشت، اما بازی خیلی خوبی انجام داد و از نزدیک شاهد بودیم که بچه‌ها عالی کار کردند، ولی بدشانس بودند که نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند

این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و مشکلات کادر فنی چه زمانی حل می‌شود؟

وزارت ورزش باید سریع اقدام کند و مدیر عامل را انتخاب و در مورد سرمربی هم تعیین تکلیف شود. اگر استراماچونی می‌آید که سریعتر برگردد و اگر هم نمی‌آید خیلی راحت این موضوع را به هواداران بگویند. باید با هوادار صادقانه برخورد کنند و اگر از اول هم صداقت داشتند هوادار خیلی راحت با رفتن استراماچونی کنار می‌آمد، اما مردم را اذیت کردند و مدام امروز و فردا می‌کنند و این مشکلات و تحصن و اعتراض خوشایند باشگاه استقلال نیست و باید سریعتر این مشکلات حل شود.

فکر می‌کنید استراماچونی برمی گردد؟

به هر حال دارند امروز و فردا می‌کنند و این نوید را به هواداران می‌دهند، اما با این قضایایی که اتفاق افتاده زیاد امیدوار نیستم. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که استراماچونی برگردد، چون خواسته هواداران است و آن‌ها هر روز شعار می‌دهند که استراماچونی باید برگردد و خواسته زیادی هم نیست و امیدوارم وزارت وررزش به خواسته هواداران احترام بگذارد و استراماچونی برگردد و تیم را هدایت کند.

به نظر شما رها کردن تیم از طرف استراماچونی کاری حرفه‌ای بود؟

من یک سری چیز‌ها را می‌بینم و اظهارنظر می‌کنم. نمی‌توانم راجع به این بحث کنم که کارش حرفه‌ای بود یا نه، اما در این ماجرا هم حق با استراماچونی بود و هم نبود. وقتی با یک مربی حرفه‌ای قرارداد امضا می‌کنید در ایتالیا همه چیز قانونمند است و تعهدات به موقع اجرا می‌شود، اما در اینجا مدام امروز و فردا می‌کنند که این اتفاقات برای استراماچونی خوشایند نبود چرا که در دنیای حرفه‌ای همه چیز قانونمند است. از این لخاظ کار مدیر قبلی باشگاه که در نهایت او را کنار گذاشتند خوب نبود، اما از طرفی استراماچونی می‌توانست به خاطر هواداران با باشگاه تعامل کند و یک مقدار صبر می‌کرد، اما آنقدر دروغ گفتند که صبر او لبریز شد و رفت. استراماچونی در این مدت خیلی اذیت شد، چون وعده و وعید زیاد شنید و عمل نکردند.

ستار همدانی به عنوان سرپرست جدید تیم استقلال معرفی شد. او را گزینه مناسبی برای این پست می‌دانید؟

به هر حال نظر وزارت ورزش بوده و هیات مدیره او را پیشنهاد داده و وزارت ورزش هم قبول کرده است، چون وزارت ورزش اعمال نفوذ دارد و هیات مدیره هم خواسته‌های وزارت ورزش را انجام می‌دهد. برای همدانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این پست مثمرثمر باشد.

علی فتح الله زاده هم به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شد. در این رابطه چه نظری دارید؟

هواداران وی را خیلی دوستش دارند و خواستار حضور او در باشگاه بودند. فتح الله زاده الان عضو هیات مدیره شده و انشالله مدیر عامل استقلال شود و مثل گذشته بازیکنان خوب به تیم بیاورد و قهرمانی به ارمغان آورده و حاج آقا دل هواداران را شاد کند. بهترین کاری که وزارت ورزش در این چند سال اخیر برای استقلال کرده همین حکمی است که برای فتح الله زاده زده اند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: