* سومین دوره یادواره شهدای صنعت دارویی کشور
پ
کد خبر : ۱۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ -19 December 2019
مسابقات ورزشی سومین دوره از یادواره فرهنگی ورزشی شهدای عرصه دارویی کشور، در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی امام خمینی گمرک و به میزبانی شرکت داروسازی جابر بن حیان در حال برگزاری است.
این یادواره که به منظور گرامی داشت یاد شهدا و ایثارگران عرصه دارویی کشور و تجلیل از خانواده ایشان برگزار می‌شود، در کنار مسابقات ورزشی شامل بخش‌های نظیر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تکریم آنان نیز می‌شود.

به گزارش «آزادی»،  در بخش ورزشی سومین دوره یادواره شهدای عرصه دارویی کشور که امسال به همت هلدینگ شفادارو و با میزبانی شرکت داروسازی جابربن حیان برگزار شده است،  مسابقاتی در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی‌میز، دارت و طناب‌کشی و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شده است.

رقابت‌کنندگان در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از شرکت‌های کیمیدارو، دانا،  اسوه، جابربن حیان، راما فارمین و شرکت پخش رازی به علاوه سه تیم دانشجویی از دانشکده داروسازی دانشگاه بقیه الله و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی هستند.

امروز در بخش نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال، تیم‌های داروسازی دانای تبریز با دانشکده داروسازی دانشگاه شهید بهشتی و دانشکده داروسازی دانشگاه تهران و دانشکده داروسازی دانشگاه بقیه الله با هم به رقابت پرداختند که از این میان تیم‌های داروسازی دانای تبریز و علوم پزشکی دانشگاه تهران راهی فینال شدند.

در والیبال نیز امروز مسابقات نیمه‌نهایی بین تیم‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران با داروسازی کیمیدارو و دانشکده علوم پزشکی با داروسازی جابربن حیان برگزار شد که تیم‌های داروسازی جابربن حیان و علوم پزشکی دانشگاه تهران با شکست حریفان خود به فینال راه پیدا کردند.  

لازم بذکر است مسابقات تنیس روی‌میز و دارت بانوان نیز فردا پنج‌شنبه ۲۸ ام آذرماه و مسابقه فینال والیبال و فوتسال هر دو روز شنبه ۳۰ ام آذر برگزار خواهند شد.

نتایج قطعی بدست آمده در سه رشته دیگر نیز بدین شرح است؛ در طناب‌کشی تیم داروسازی جابربن حیان، در رشته دارت پخش رازی و در تنیس روی میز داروسازی دانا موفق به کسب مقام اول شده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: