* تروریست‌ها در ادلب صحنه سازی شیمیایی تدارک می‌بینند
پ
کد خبر : ۱۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ -14 December 2019
رئیس مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه از تدارک صحنه سازی شیمیایی توسط تروریست‌ها در منطقه امن ادلب سوریه خبر داد.
به گزارش«آزادی» شبکه تلویزیونی روسی «تی. وی. سنتر» روز شنبه به نقل از ژنرال بورنکوف اعلام کرد: تروریست‌ها در حال تدارک صحنه سازی بمباران شیمیایی در جنوب منطقه امن ادلب هستند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات موجود، سرکرده‌های گروه تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره سابق) با همدستی گروه به اصطلاح امدادرسان کلاه سفید‌ها این عمل تحریک آمیز شیمیایی را تدارک می‌بینند.
گفتنی است گروه کلاه سفید‌ها با همکاری تروریست‌ها در سه سال اخیر چند بار برای صحنه سازی شیمیایی تلاش کرده اند و در مواردی نیز با همکاری کشور‌های غربی، با ایجاد صحنه‌هایی جعلی از بمباران شیمیایی دولت سوریه را متهم به اجرای این حمله شیمیایی کرده اند.
 
رئیس مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه در ادامه سخنان خود گفت که تروریست‌ها و همدستان ان‌ها قصد دارند صحنه‌های جعلی از بمباران شیمیایی را فیلمبرداری کرده و در شبکه اینترنتی منتشر کنند.
بورنکوف افزود: این صحنه‌ها همچنین در برخی رسانه‌های کشور‌های خاورمیانه و کشور‌های غربی برای متهم کردن نیرو‌های مسلح سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان و فراهم آوردن شرایط حمله هوایی منتشر خواهد شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، تروریست ، ادلب ، شیمیایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: