* بیکاری عامل تشدید کننده اعتیاد در کشور است
پ
کد خبر : ۱۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ -10 December 2019
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: بیکاری عامل تشدید کننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت آموزی به جوانان می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.
به گزارش«آزادی» وی روز سه‌شنبه در دیدار با اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، افزود: اقدام‌های صورت گرفته درمبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید بخش است.

وی مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیرو‌های نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانست و گفت: مواد مخدر جریانی خانمان سوز و ریشه بسیاری از مشکلات درکشور می‌باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، افزود: بیکاری جوانان، نوعی بلا درجامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.

آیت الله نوری همدانی، اظهار داشت: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کند که ترویج مواد مخدر درمیان جوانان یکی از این حربه‌هاست.

وی تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر درجهان توسط آمریکا را عاملی تهدید کننده دانست و ادامه داد: باید در مقابله با توطئه‌ها و حربه‌های دشمن، برنامه‌ریزی مناسب درکشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه‌ها خنثی شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، بیکاری ، تشدید ، اعتیاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: