* ساختمان مسکونی قدیمی بر سر رهگذران ریخت!
پ
کد خبر : ۱۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ -30 November 2019
آوار شدن ساختمان مسکونی قدیمی بر سر دو رهگذر، آتش نشانان را به بزرگراه نواب کشاند.
به گزارش «آزادی» پس از رخداد این حادثه و تماس‌های زیاد همسایگان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ۳ ایستگاه ۵ و ۵۲ به همراه گروه امداد و نجات ایستگاه یک با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۱:۳۰ پنج شنبه شب گذشته به عازم بزرگراه نواب، خیابان جوانمرد شدند.

علیرضا جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشتند در این باره اظهار داشت: دو بانوی ۲۰ و ۴۰ ساله در حال عبور از معبر عبوری در مجاورت یک ساختمان دو طبقه مسکونی قدیمی بودند که به یکباره به علت فرسودگی سازه، ساختمان به طور کامل تخریب شده و قسمتی از دیوار‌ها بر روی این دو عابر آوارشده بود.

جبارزاده ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی بی درنگ جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و بلافاصله گروه امداد و نجات، مشغول آواربرداری از محل محبوس شدگان از زیر آوار شدند و گروه دیگری از آتش نشانان نیز با نصب نوار خطر با توجه به احتمال ریزش قسمت‌های دیگر ساختمان، از رفت و آمد شهروندان در اطراف محل حادثه جلوگیری کردند.

معاون عملیات منطقه ۵ خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه آتش نشانان هر دو بانو زنده در حالی که از قسمت‌های مختلف بدن دچار آسیب شده بودند از زیر آوار خارج شدند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به همسایگان، محل حادثه را برای بررسی و اقدامات بعدی تحویل عوامل شهرداری دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: