* بصیرت مردم توطئه دشمن در آشوب های اخیر را خنثی کرد
پ
کد خبر : ۱۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ -29 November 2019
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: بصیرت و آگاهی مردم نقشه دشمنان را که با ایجاد فتنه در آشوب های اخیر برای اندازی نظام تلاش می کردند خنثی کرد.
به گزارش«آزادی» آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: دشمنان نظام با متوسل شدن به روش های مختلف نتوانستند کاری از پیش ببرند و تصمیم گرفتند با ایجاد فتنه به ملت ایران ضربه بزنند.

وی با اشاره به آیاتی از سوره انفال گفت: باید خود را در برابر دشمن قوی کنید و بعد از آنکه دشمنان قدرت شما را دیدند و از شما تقاضای رحم کردند دیگر کاری با آن ها نداشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه در 40سالگی انقلاب اسلامی دشمن همه توان خود را گذاشته است تا کشور را به آشوب بکشاند، یادآورشد: باید با پیمان شکنان مثل خودشان رفتار کرد تا عاجز شوند و بهراسند.

وی به گران شدن بنزین و مشکلات مردم اشاره و با تاکید براینکه مسوولان باید به فکر معیشت مردم باشند تاکید کرد: باید با رونق تولید ملی زمینه اشتغال افراد و رفع مشکلات زندگی آنان را فراهم کرد.

امام جمعه قزوین تعرض به کنسولگری ایران در نجف اشرف را بسیار ناراحت کننده دانست و گفت: اعمال داعشیان بی ثمر خواهد ماند و محبت مردم ایران و عراق نیز بیشتر خواهد شد.

به گفته ی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، دشمنان وقتی پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی را می بینند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن مضایقه نمی کنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، بصیرت ، مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: