* دعوت تاجر اماراتی به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
پ
کد خبر : ۱۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ -28 November 2019
یک تاجر اماراتی با نادیده گرفتن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، بار دیگر همه کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس را به برقراری روابط علنی با این رژیم دعوت کرد.
به گزارش «آزادی» ، «خلف الحبتور» تاجر اماراتی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس را به استفاده سیاسی و اقتصادی از رژیم صهیونیستی فراخواند.

الحبتور در مصاحبه با هفته نامه عبری زبان «Ami Magazine» متعلق به یهودیان آمریکا، کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس را به بهره‌برداری سیاسی و اقتصادی از «اسرائیل» فراخواند.

وی گفت: «اعراب و یهودیان پسر عموی هم هستند و این حماقت است که آن‌ها با یکدیگر نزاع داشته باشند و من علاقه‌مند به ایجاد رابطه آزاد بین امارات و اسرائیل هستم.»

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین» این دومین بار است که الحبتور کشور‌های عربی را به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دعوت می‌کند.

پیش از این در یک قطعه فیلمی که از الحبتور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، وی می‌گوید: «ما خواهان صلح با اسرائیل هستیم حتی اگر (اسرائیل) آن را رد کرد چرا که (اسرائیل) وجود دارد و ما باید با آن تعامل کنیم».

صفحه «اسرائیل بالعربیه» متعلق به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتر نیز با خرسندی از سخنان الحبتور تصویر او با را در پوشش محلی امارات به همراه «شالومی زییانتس» روزنامه‌نگار یهودی آمریکایی منتشر کرد و نوشت: «تفاوت در شکل و ظاهر است، اما باور‌ها یکی است».

اظهارات گاه و بی‌گاه این تاجر امارات و دعوت وی به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حالی است که اخیرا سفر هیأت‌های صهیونیستی به امارات و بحرین و دیدار مسئولان این رژیم با مسئولان اماراتی شدت پیدا کرده است.

پیشتر «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی حق دارد از خود در برابر آنچه تهدیدات ایران و حزب‌الله خواند، دفاع کند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: