* قانون جدید: ارسال تصاویر نامناسب «جرم» است
پ
کد خبر : ۱۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ -27 November 2019
براساس تازه‌ترین قانونی که قرار است در کالیفرنیا به تصویب برسد، ارسال تصاویر نامناسب تخلف محسوب و با افراد خاطی برابر با قانون رفتار می‌شود.
براساس تازه‌ترین قانونی که قرار است در کالیفرنیا به تصویب برسد، ارسال تصاویر نامناسب تخلف محسوب و با افراد خاطی برابر با قانون رفتار می‌شود.

به گزارش «آزادي» به نقل از دیلی‌میل، براساس تازه‌ترین قانونی که قرار است در کالیفرنیا به تصویب برسد، ارسال تصاویر نامناسب جرم محسوب و با افراد خاطی برابر با قانون رفتار می‌شود.

لایحه کالیفرنیا ارسال عکس‌های برهنه را غیرقانونی می‌داند و توضیح داد، افرادی که از قانون سرپیچی کنند ۵۰۰ دلار جریمه می‌شوند.

این لایحه در ژانویه سال ۲۰۲۰ به مجلس سنا معرفی می‌شود تا از میزان شکایت افراد در رابطه با ارسال عکس‌های نامناسب در فضای مجازی کاسته شود.

به زودی می‌توان کالیفرنیایی‌ها را برای ارسال تصاویر برهنه و نامناسب از طریق برنامه‌ها و سایر سیستم عامل‌های دیجیتال جریمه کرد.

قرار است تا جلسه بعدی که مجدداً در ژانویه برگزار می‌شود، این لایحه را به مجلس سنا معرفی کنند و این امر موجب غیرقانونی بودن عملکرد برخی از افراد در فضای مجازی می‌شود.

هدف این قانون پایان دادن به «آزار و اذیت‌های دیجیتال» و خطر‌های اختلال سلامت روان است.

مرکز تحقیقات پیو در سال ۲۰۱۷ گزارشی از آزار و اذیت آنلاین منتشر کرد که نشان می‌دهد ۲۱ درصد از زنان در سنین ۱۰ تا ۲۹ سال گزارش کرده‌اند که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند؛ این نرخ برای مردان ۹ درصد بوده است
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: