* عده‌ای به نام مطالبات مردمی به امکانات شهری آسیب زدند
پ
کد خبر : ۱۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ -24 November 2019
یک عضو شورای اسلامی شهر گفت: امروز مدیریت شهری همه تلاش خود را برای رفع نیاز‌های شهری به کار بسته و نباید اجازه دهند عده‌ای به نام مطالبات مردمی خسارتی به امکانات شهر وارد کنند.
به گزارش«آزادی» ، سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حوادث اخیر در شهر تهران و خسارت‌های وارده شده به مدیریت شهری گفت: ملت ما استحقاق استفاده از یک دموکراسی پایدار را دارند و مردم نشان داده اند که پیش‌رو در گفتمان و گفتگو هستند.

وی افزود: متاسفانه شاهدیم که گاهی یک سری مطالبات مدنی به واسطه برخی اشتباهات تبدیل به محلی برای فرصت‌طلبی عده‌ای می‌شود.

میرلوحی گفت: ما در منطقه مزاحمین منطقه‌ای هم داریم که باعث می‌شوند در چنین فضایی مطالبات مردمی به اغتشاش و آشوب کشیده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید این دو صف از یکدیگر جدا شوند و باید برای این موضوع فکری کرد تا مردم مجال گفتن حرفشان را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مردم هم در دی‌ماه سال ۹۶ و هم در حوادث اخیر به خوبی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه فرصت‌طلبی به سودجویان را ندادند.

میرلوحی گفت: از مردم تشکر می‌کنیم که به صورت کاملا مسالمت آمیز حرفشان را زدند و صف خود را از آن‌هایی که قصد اغتشاش داشتند، جدا کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما امروز در سطح شهر تهران و در کل کشور مشکل اتوبوس داریم و کمبود‌هایی در این حوزه داریم، آن وقت یک عده‌ای به نام مردم و با نفوذ در صف مردم می‌آیند و اتوبوس‌ها را به آتش می‌کشند.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که امروز مدیریت شهری همه تلاش خود را برای رفع نیاز‌های شهری به کار بسته و نباید اجازه دهند عده‌ای به نام مطالبات مردمی خسارتی به امکانات شهر وارد کنند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، مطالبات ، امکانات ، شهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: