* صف مردم همیشه از آشوبگران جدا است
پ
کد خبر : ۱۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ -24 November 2019
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مردم صف خود را همیشه از آشوبگران جدا کرده‌اند، گفت: مسئولان باید دغدغه‌های مردم را در نظر داشته باشند و اقدامات خود را با مشورت کارشناسان انجام دهند.
به گزارش«آزادی» آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ، با بیان اینکه خروش مردم علیه آشوبگران نشان دهنده جدا بودن صف مردم از آشوب‌گران و عوامل مزدور دشمن است، اظهار داشت: مردم با حضور در راهپیمایی‌های حمایت از اقتدار و امنیت کشور در مقابل اغتشاشگران صف آرایی کردند و به آشوب‌ها پایان دادند.

وی در ادامه به سازمان یافته و برنامه ریزی شده بودن فعالیت اغتشاشگران اشاره کرد و افزود: اغتشاشگران به اموال عمومی و دارایی‌های مردم آسیب وارد کردند و جان و مال مردم را به خطر انداختند و تلاش کردند جامعه را ناامن کنند، این اقدامات آن‌ها چیزی جز پیاده سازی توطئه‌های دشمنان در کشور نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان توطئه‌های و دسیسه‌های دشمنان را بی اثر دانست و تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند با چنین دسیسه‌هایی در مقابل جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بایستد، توطئه‌های دشمنان اثری بر استمرار مسیر نظام مقدس اسلامی نخواهد داشت.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم باید انتقادات و اعتراضات و مطالبات خود را از مسیر‌های عاقلانه و قانونی و صحیح پیگیری کنند، بیان داشت: آشوب‌هایی که شاهد بودیم و چنین رخداد‌هایی امتحان‌هایی است که در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی بار‌ها کشور ما و ملت ما از ان سربلند بیرون آمده‌اند.

امام جمعه اصفهان شکست استکبار جهانی در مقابل جبهه مقاومت در منطقه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: داعش را در عراق و سوریه شکست دادیم و اجازه ندادیم این توطئه بزرگ دشمنان به نتیجه‌ای که دنبال می‌کردند برسد، توطئه‌های آن‌ها درون کشور ما نیز به همین صورت منجر به شکست خواهد شد و نتیجه نمی‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت توجه مسئولان به دغدغه‌های جامعه تصریح کرد: دولتمردان باید به مطالبات مردم توجه داشته باشند و اقدامات خود را با استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و مشورت با اهل فن و دیگر مسئولان انجام دهند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، صف ، مردم ، آشوبگر ، امام جمعه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: