* عده‌ای آتش بیار معرکه دشمن هستند
پ
کد خبر : ۱۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ -24 November 2019
فرمانده سابق سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) گفت: عده‌ای امروز در فضای طوفانی ضد فرهنگی قدرت آمریکا را بزرگ نمایی می‌کنند و آتش بیار معرکه دشمن هستند.
به گزارش «آزادی» ، سردار غلامرضا احمدی ظهر یکشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است نه نماد یک لباس و تجهیزات که متعلق به قشر خاصی باشد.

وی با بیان اینکه با کمال تاسف امروز هرچه از انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم عظمت این رخداد بزرگ به فراموشی سپرده می‌شود، افزود: علی رغم اینکه کشور آمریکا بعد از چهل سال سینه به سینه رهبری هنوز نتوانسته حتی یک پیروزی تاکتیکی به دست آورد، اما متاسفانه امروز برخی افراد خودباخته آمریکایی‌ها را برای مردم بازسازی و بزک می‌کنند.

فرمانده سابق سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) استان قم با اشاره به اینکه خداوند متعال به امام خمینی (ره) یاد داد تا بسیج را با سپردن به دست جوانان تشکیل دهد، گفت: با آن همه عظمت در انقلاب و امام (ره) بسیار سخت است که عده‌ای امروز در فضای طوفانی ضد فرهنگی قدرت آمریکا را بزرگ نمایی می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری درست است بسیج زیرمجموعه سپاه است، اما به این معنا نیست که شبیه دیگر مجموعه‌ها همچون ارتش و نیروی انتظامی نیست، عنوان کرد: برای یک دقیقه اگر دست حمایت حضرت حجت (عج) از روی دوش رهبری و سربازان و ملت قهرمان ایران برداشته شود بیشتر از لقمه‌ای در دهان آمریکا نیستیم، اما با اطمینان وعده‌های الهی طولی نخواهد کشید که این لقمه آن‌ها را خفه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با تمام تلاش دشمن و تنبلی ما هنوز راه شهیدان گم نشده چراکه دنیا و آخرت ما در گرو ادامه راه شهیدان است، بیان کرد: اگر از شهیدان غفلت کنیم معلوم نیست چه بر سر ما خواهد آمد.

فرمانده سابق سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) استان قم با بیان اینکه اگر امروز سربلند هستیم باید بر دستان هر مقاومت ارتشی و آرامگاه شهیدان بوسه بزنیم، اظهار داشت: تا کنون آمریکایی‌ها برای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران حتی یک دقیقه هم تاخیر نکرده است.

وی ادامه داد: کشور ایران در تجهیزات نظامی پیشرفت فوق العاده‌ای داشته و از نیرو‌های متخصص بسیار خوبی برخوردار است به صورتی که معدل سن دانشمندان هسته‌ای ایران ۳۲ سال است.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، آتش بیار ، دشمن ، معرکه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: