* نوبخت در «نگاه یک» از یارانه حمایت معیشتی دولت می‌گوید
پ
کد خبر : ۱۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ -23 November 2019
میهمان امشب برنامه «نگاه یک» محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است تا درباره یارانه حمایت معیشتی برای جبران آسیب‎های ناشی از افزایش قیمت بنزین با مخاطبان گفت‎وگو کند.
به گزارش «آزادی» ، سومین مرحله از یارانه حمایت معیشتی برای جبران آسیب‎های ناشی از افزایش قیمت بنزین، امشب /شنبه دوم آذر در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد. اصلاح ساختار بودجه کشور از دیگر محور‌های برنامه امشب نگاه یک است که در این قسمت از آن محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مهمان آن می‌شود تا با مخاطبان از یارانه حمایت معیشتی برای جبران آسیب‎های ناشی از افزایش قیمت بنزین سخن بگوید.
نگاه یک برنامه‌ای به تهیه‎کنندگی حسن نهضت کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که شنبه‌ها پس از سریال شبانگاهی روی آنتن می‎رود.

طرح اصلاح قیمت بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا درآمد تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، بیمه شدگان تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، یارانه ، حمایت ، معیشتی ، دولت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: