* کرد‌ها حافظان امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران هستند
پ
کد خبر : ۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ -23 November 2019
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت کرد و مردم کردستان همواره پای این نظام ایستاده اند و هیچگاه اجازه نمی‌دهند که کسی امنیت و آسایش را از مرز‌های این کشور بگیرد.
به گزارش «آزادی» ماموستا فایق رستمی ، در حاشیه راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور که پیش از ظهر شنبه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این راهپیمایی وحدت و انسجام ملتی را نشان می‌دهد که همواره به دنبال جهاد، مودت، رحمت، برکت، اخوت و برادری هستند و این بدین معنا است که هر کسی را که مخل امنیت باشد، محکوم می‌کنند.

وی افزود: امنیت از هر مسئله دیگری در کشور‌های مختلف جهان مهمرتر است و دشمنان نیز همواره به دنبال این هستند که در کشور ما ناامنی ایجاد کنند در حالی که ملت ایران به هیچ عنوان موافق ناامنی کشور نیستند چرا که اگر امنیت نباشد، احترام و کرامت انسانی جای خود را از دست خواهند داد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: راهپیمایی امروز به دشمنان نشان می‌دهد که ما همیشه اتحاد، برادری و همدلی داریم و به دنبال آشوب و اغتشاش نیستیم و حضور پرشور مردم کردستان در این راهپیمایی نشان دهنده اعتقاد ملت کرد به برقراری امنیت و آسایش در مرز‌های این کشور است و به دشمن اجازه نمی‌دهند که این امنیت را تهدید کند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، کردها ، حافظان ، امنیت ، آرامش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: