* نهادهای بین المللی درصدد لکه‌دار کردن چهره سازمان هستند
پ
کد خبر : ۱۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ -16 November 2019
سازمان حشد الشعبی عراق امروز- شنبه- با تکذیب مسئولیت این سازمان در استفاده از گاز اشک‌آور علیه تظاهر کنندگان، اعلام کرد که نهادهای بین‌المللی درصدد لکه‌دار کردن چهره این سازمان هستند.
به گزارش«آزادی» ، سازمان حشد الشعبی عراق امروز- شنبه- با انتشار بیانیه‌ای صحت سندی را که از مسئولیت این سازمان در وارد کردن گاز اشک‌آور برای استفاده علیه تظاهر کنندگان حکایت می‌کند، تکذیب و تأکید کرد که نهادهای بین‌المللی مسئول حملات برای لکه‌دار کردن چهره حشدالشعبی هستند.

رسانه حشد الشعبی در این بیانیه اعلام کرد: «برخی رسانه‌های دشمن سندی تقلبی منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه حشد الشعبی گاز اشک‌آور وارد کرده است. این خبر صحت ندارد و مهمور به مهر این سازمان نبوده و نامی از هیچ یک از اعضای آن ذکر نشده است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما این سند را در چارچوب سلسله حملات صورت گرفته می‌دانیم که نهاهای بین المللی مسئول آن هستند؛ نهادهایی که در امور عراق دخالت می‌کنند».

بیانیه مذکور تأکید کرده است: «این نهادها از روز نخست شکل‌گیری حشدالشعبی تا امروز برای لکه‌دار کردن چهره فرزندان غیور عراق به ویژه در اثنای تظاهرات مردمی علیه ظلم و فساد تلاش کرده و می‌کنند».
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: