* بسیج اجازه هیچ‌گونه تحرکی را علیه انقلاب نمی‌دهد
پ
کد خبر : ۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ -15 November 2019
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد انقلاب اسلامی اجازه هیچ‌گونه تحرکی علیه نظام و کشور را نمی‌دهد.
به گزارش«آزادی» سردار «محسن کریمی» روز جمعه در رزمایش الی‌بیت‌المقدس افزود: وجود رهبر بزرگ دینی در نظام اسلامی از مهم‌ترین برکات و عناصر اقتدار است و امروز حکمت، شجاعت، بصیرت و هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی زبانزد همه کشور‌ها و حتی دنیای استکبار است.

وی اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که نظام استکباری سعی بر این دارد که با ایجاد نفاق و از بین بردن وحدت در بین امت اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کند، ولی با وحدت باید حول محور ولایت قرار داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز امت اسلامی باید وحدت کلمه خود را حفظ کند چرا که مسیر وحدت، مسیری است که توسط امام (ره) پیش روی ما گذاشته شده است.

سردارکریمی بیان کرد: همه ما در این چهل سال درک کرده‌ایم که آسایش درگذر از سختی‌ها است و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: جهاد همه جانبه امروز باید در دستور کار ما باشد چرا که بدون جهاد به طور حتم نمی‌توان به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح الله بابیان اینکه وجود مردم انقلابی و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی از دیگر عوامل اقتدار است گفت: مردم در این چهل سال انقلاب همواره در مقاطع حساس وفاداری خود را نشان دادند و روشن شده است پیوند بین مردم و ولایت همه مشکلات را حل می‌کند.

سردارکریمی یادآورشد: داشتن آرمان‌های بلند و قله‌های متعالی در انقلاب اسلامی از دیگر عوامل اقتدار است که به هر میزان به آرمان‌ها توجه شود موفقیت حاصل می‌شود.

وی عنوان کرد: آرمان بلند تمدن اسلامی که امام و مقام معظم رهبری این مسیر را روشن کرده اند باید در گام دوم انقلاب تحقق پیدا کند.

سردارکریمی تصریح کرد: داشتن دشمن بزرگ از دیگر عوامل اقتدار است چراکه رقیب بزرگ عامل مهم دست پیداکردن به قله‌های بزرگ است.

فرمانده سپاه روح الله تاکیدکرد: اراده ملت ایران در این چهل سال توانسته عوامل اقتدار دشمن را به چالش بکشاند و امروز جنگ ما با دشمن جنگ اراده‌ها است که اگر به عوامل اقتدار توجه شود روز به روز شاهد افول قدرت دشمن خواهیم بود.

وی گفت: امروز دشمن راهبرد خود را بر سه ضلع عملیات روانی، فشار اقتصادی و راهبری مذاکره گذاشته و برای متزلزل کردن اراده‌های جوانان با استفاده از ابزار‌های پیشرفته قصد گروگان‌گیری ذهن‌ها را دارد و فشار اقتصادی را به موازات عملیات روانی دنبال می‌کند.

سردارکریمی بااشاره به اینکه دشمن در جنگ اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، گفت: ما اگر اراده‌ها را به کارگیری کنیم و به جوانان و نیرو‌های بومی اعتماد داشته باشیم به طور قطع تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

سردار کریمی بیان کرد: امروز سطح آمادگی دفاعی و امنیتی در کشور به گونه‌ای است که اگر دشمن ذره‌ای تحرکات علیه انقلاب از خود نشان دهد به طور قطع پاسخ‌های پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، بسیج ، اجازه ، تحرکی ، انقلاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: