* دولت بر گرانی کالا‌ها نظارت کند
پ
کد خبر : ۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ -15 November 2019
امام جمعه دماوندگفت: دولت با نظارت گسترده مانع گرانی بی رویه کالا‌ها و خدمات شود.
به گزارش«آزادی» حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه دماوند با اشاره به آغاز سهیمه بندی بنزین اظهار داشت: اصلاح قیمت و نحوه عرضه بنزین مطابق مصوبات قانون و مورد تفاهم دولت و مجلس و مطابق با نظر نخبگان اقتصادی انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین بنزین تولیدی کشور به قیمت یک هفتم برخی کشور‌های همسایه عرصه می‌شود، افزود: سه دهک بالا از ده دهک کشور بیشترین مصرف بنزین را دارند و ۱۶ برابر سه دهک پایین بنزین مصرف می‌کنند که مقرر شده به غیر از تقویت بخش تولید، ماهانه مبلغی به دهک‌های پایین کشور کمک شود.

دماوندی با بیان اینکه از متولیان اجرایی کشور می‌خواهیم، کنترل و تقسیم سود صرفه جویی بنزین با دقت و عادلانه انجام شود، تصریح کرد: اگر یک سوم بنزین کشور صرفه جویی شود، حداقل لیتری ۶ هزار تومان صادر می‌کنیم و خزانه مملکت تقویت می‌شود.

خطیب جمعه دماوند راه مقابله با فشار حداکثری ترامپ را فقط اتحاد و مشارکت همکانی دانست و از مردم خواست تا مراقب باشند، دشمنان از مسئله سهیمه بندی بزنین سوء استفاده نکنند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، بیان داشت: پیامبر اسلام بزرگ‌ترین شخصیت تاریخ و مصلح جهان و انقلاب اسلامی ما جلوه‌ای از نهضت رسول الله است؛ هدف پیامبر اسلام مبارزه با ظلم، تبعیض و احیای فضیلت‌های اخلاقی بود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، دولت ، گرانی ، کالا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: