* اقدامات در برخورد با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده است
پ
کد خبر : ۱۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ -15 November 2019
امام‌جمعه فیروزآباد گفت: اقدام مناسب و به‌موقع درزمینهٔ مبارزه با فساد اقتصادی موجب دلگرم شدن مردم به پیشرفت‌های اقتصادی و عدالتی شده است.
به گزارش «آزادی» ، حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به عید بزرگ ولادت پیامبر اسلام و ولادت امام صادق (ع) اظهار داشت: اصل بعثت پیامبر اسلام درواقع دوره گذر از جاهلیت و ورود به عرصه معرفت الله است.

وی افزود: دوره بسیار سختی است، چون ۱۲۴ هزار پیامبر آمده‌اند و هیچ حرکت جدی برای عبور از جاهلیت از ناحیه امت‌ها به‌سوی توحید صورت نگرفته بود.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: بالاخره با حضور نبی گرامی اسلام و تلاش‌های کم‌نظیر ایشان، بشر از جهل مرکب آزاد شد و به مرحله خدامحوری و یکتاپرستی رسید به‌طوری‌که بشر آن روز و امروز موظف شدند تا یکتاپرستی را جزء برنامه‌های اصلی خود قرار دهند و رسول خدا بابیان قولو لا اله الا الله تفلحوا توانست بنیان‌گذار یک جامعه توحیدی و حرکت به سمت کمال باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قوه قضائیه و مبارزه جدی با فساد اقتصادی بیان داشت: از ماه‌های پیش تابه‌حال قوه قضاییه اقدام مناسب و به‌موقع درزمینهٔ مبارزه با فساد اقتصادی با توجه به موانع و محدودیت‌های فراوان از سوی قدرتمندان نفوذی در عرصه‌ها و پست‌های مختلف انجام داده و توانسته گام‌های مؤثری را بردارد و موجب دلگرم شدن مردم به پیشرفت‌های اقتصادی و عدالتی شده است.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: نجات ۵۰۰ واحد تولیدی از تعطیلی، بازگرداندن ۴۹ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت، در یک اقدام دیگر برگرداندن ۷ هزار میلیارد تومان وجه نقد به بیت‌المال و همچنین برگرداندن ۱۷۸ هزار هکتار از اراضی تصرف‌شده توسط قدرتمندان نفوذی به بیت‌المال ازجمله اقدامات قوه قضاییه است.

وی در بخش پایانی خود با اشاره به ۲۴ آبان روز کتاب و کتاب‌خوانی گفت: خسارت‌های فراوان که نتیجه بی‌توجهی به کتاب و کتاب‌خوانی بوده معضلاتی است که نسل جدید و تحصیل‌کرده ما را تهدید می‌کند.

هاشمی زاده تصریح کرد: بنابراین در هفته کتاب و کتاب‌خوانی باید توجه ما به این مهم باشد که جوانان و تحصیل‌کرده‌های فرهنگی و دانشگاهی ما در این هفته به کتاب و کتاب‌خوانی بپردازند و مسوولان توجه بیشتری به کتاب و کتابخانه‌های شهرستان داشته باشند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: