* عادی سازی روابط با اسراییل غیرقابل پذیرش است
پ
کد خبر : ۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ -14 November 2019
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب گفت: عادی سازی روابط با اسراییل توسط برخی کشور‌های عربی از سوی محور مقاومت و جهان اسلام غیرقابل پذیرش است.
به گزارش«آزادی» ، آیت الله محمد علی تسخیری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، در افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) گفت: رفتار خیانت‌آمیز و منجر به تسلیم شدن، اصطلاحاتی مانند جنگ و صلح را وارد ادبیات سیاسی کرد که هدف آن توجیه رفتار سازشگرایان بود.

وی افزود: زمانی که آمریکا در دهه ۸۰ میلادی نظم نوین جهانی را اعلام کرد و به نظام‌های منطقه‌ای و امنیتی از جمله جهان اسلام اشاره کرد روند عادی سازی روابط شکل گرفت.

آیت الله تسخیری در ادامه با بیان این که عادی سازی روابط جلوه جدیدی از رفتار‌های سازشگرایانه بود، گفت: در این راستا به رسمیت شناختن اسراییل از سوی برخی کشور‌ها و ایجاد دفاتر حافظ منافع اسراییل در آنجا، گروه‌ها و حامیان اسراییل را تشکل رسمی داد.

رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: عادی سازی روابط با اسراییل توسط برخی کشور‌های عربی از سوی محور مقاومت و جهان اسلام غیرقابل پذیرش است.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، روابط ، اسرائیل ، پذیرش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: