* افتتاح هفته‌ای هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و برق کشور
پ
کد خبر : ۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ -10 November 2019
وزیر نیرو گفت: در هر هفته هزار میلیارد تومان پروژه آب و برق در استان‌های مختلف کشور افتتاح می‌شود.
به گزارش«آزادی» ، رضا اردکانیان ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های وزارت نیرو در ابرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور در نیمه مهرماه اعلام کردند وزارت نیرو تا پایان امسال هر هفته در یکی از استان‌های کشور تعدادی از پروژه‌های بزرگ را به مدار بهره برداری وارد می‌کند.

وی بیان کرد: این طرح‌ها ۲۲۷ پروژه از احداث سد، نیروگاه، تصفیه خانه‌های فاضلاب هستند که در مجموع دولت برای این طرح‌ها ۳۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که به طور متوسط می‌توان گفت: هر هفته هزار میلیارد تومان پروژه آب و برق افتتاح می‌شود.

اردکانیان عنوان کرد: تاکنون هفته پنجم را سپری کرده ایم و با طرح‌هایی که فردا در استان کرمان افتتاح می‌شود، ۵ هزار میلیارد تومان مجموع پروژه‌های قابل افتتاح بوده است.

وزیر نیرو یادآور شد: این طرح‌ها در قالب پویش الف. ب. ایران در استان‌های تهران، ایلام، قم، آذربایجان غربی، یزد و کرمان اجرا شده است.

اردکانیان خاطرنشان کرد: وضعیت برق از لحاظ تولید خوب است تا پایان سال حدود بیش از ۳ هزار مگاوات دیگر ظرفیت نصب شده کشور اضافه می‌کنیم، ولی مهمترین اتفاقی که در کارنامه صنعت برق ما ثبت شده، بحث مدیریت مصرف است.

وی افزود: مردم ما به درستی دریافته اند که چرخ توسعه در کشور در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی، درمانی و ... متکی به برق است و برای تداوم این پایداری قطعا مصرف باید مدیریت شود و این کار از تابستانی که پشت سر گذاشتیم به نحو خوبی آغاز شد و امیدواریم همراهی مردم را مستمر داشته باشیم.
برچسب ها: آزادی ، وزیر نیرو ، هفته ، تومان ، آب ، برق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: