* توسعه ۵ مرکز مخابراتی از فردا
پ
کد خبر : ۱۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ -09 November 2019
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید سعادتمند، شهرقدس، محمدآباد ویره، شهید جعفری و شهید اکبری از فردا ۱۹ آبان ماه آغاز می‌شود.
به گزارش «آزادی»  عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید سعادتمند، شهرقدس، محمدآباد ویره، شهید جعفری و شهید اکبری از فردا ۱۹ آبان ماه آغاز می‌شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشتریان در مرکز مخابرات شهید سعادتمند با پیش شماره‌های ۴۴۲۰ تا ۴۴۲۹، ۴۴۳۸ و ۴۴۳۸ در محدوده خیابان‌های ستارخان، شهید گلاب، محمد علی جناح و صادقیه جنوبی، در مرکز مخابرات شهر قدس با پیش شماره‌های ۴۶۸۰ تا ۴۶۸۹ در محدوده بلوار نسترن، نیکوی دوم، ابوذر و شاهبوداغیان و در مرکز مخابرات محمدآباد ویره با پیش شماره ۶۵۷۶ در محدوده اسدآباد، رزکان، صباشهر و فردوسیه به مدت ۴۸ ساعت و در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره‌های ۲۲۴۰ تا ۲۲۴۳، ۲۶۷۰، ۲۶۸۰، ۲۲۱۷ و ۲۲۱۸ در محدوده خیابان‌های شهید اعجازی کوچه‌های قابوس، سوداچی و برزو به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

بر اساس همین گزارش با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشتریان در مرکز مخابرات شهید اکبری از ساعت ۲۴ به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، توسعه ، مرکز ، مخابراتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: