* ملت ایران از حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان هراسی ندارد
پ
کد خبر : ۱۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ -08 November 2019
امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران برای رسیدن به اهداف خود مقتدر و عزتمند به مسیر خود ادامه می‌دهد و از حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان هراسی ندار
به گزارش«آزادی» ، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴۱ سال اخیر با وجود همه توطئه‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه داده است، گفت: ملت ایران هرگز از حقوق برحق خود در سیدن به اقتدار و عزت دست برنخواهد داشت و تسلیم خواسته‌های نامشروع استکبار نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، همواره بر گفتمان برحق خود پافشاری کرده اند و تاکنون به دستاورد‌های بزرگی در این زمینه دست یافته اند، ادامه داد: مسیر اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر باشکوه و پرغروری است و ملت ایران به این راه بزرگ و ارزشمند افتخار می‌کنند.

خاتمی با بیان اینکه هراسی از هیچ‌کدام از دشمنان‌مان نداریم و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهیم داد، گفت: فشار حداکثری و تشدید تحریم‌ها حربه‌های دشمن برای فشار به ایران اسلامی است و دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری و با انواع شرارت‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه زنجان لزوم هوشیاری آحاد جامعه را برای مقابله با جریان نفوذ مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه جریان نفوذ دشمن به‌دنبال رخنه در جامعه است، گفت: آمریکا تلاش دارد به هر نحو ممکن به خواسته خود برسد، اما اگر کوتاهی شود و عقب‌نشینی کنیم، آن‌ها جری‌تر خواهند شد به همین جهت باید هوشیارتر از همیشه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

خاتمی در ادامه لزوم تقویت وحدت شیعه و سنی در جامعه مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در طول سی سال گذشته اصولی را تبیین کرده‌اند که زمینه‌ساز وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی شده است.

وی افزود: باید به مشترکات شیعه و سنی تاکید شود و اجازه ندهیم تا دشمنان از برخی مسائل در راستای اختلاف افکنی استفاده کنند.

امام جمعه زنجان هفته وحدت را فرصت مناسبی برای تقویت مقوم‌های وحدت بین شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از راهبرد‌های اساسی دشمن است و همه باید شیعه و سنی باید درمقابل توطئه‌های بدخواهام جهان اسلام هوشیار باشند.

خاتمی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان اصلی‌ترین نقش را در ساخت آینده ایران و توسعه کشور در بخش‌های مختلف دارند، افزود: مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان فرمودند که این کشور متعلق به جوانان است و جوانان باید با قدرت کشور را حفظ کنند.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، ملت ، ایران ، توطئه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: