* منصوری: فسادستیزی از ضروریات مجلس آینده است
پ
کد خبر : ۱۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ -07 November 2019
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب گفت: داشتن روحیه ضد فساد برای مسئولین از ضروریات مسئولین نظام جمهوری اسلامی است و لازم است جریان اصولگرایی در برنامه‌های آینده در انتخاب گزینه‌های نمایندگی مجلس این موضوعات را لحاظ کنند.
به گزارش «آزادی» ، همایش سراسری هم‌اندیشی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی امروز (پنج‌شنبه ۱۶ آبان) با حضور جمعی از نمایندگان استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و همچنین اعضای شورای مرکزی این تشکل در محل دفتر جمعیت وفاداران برگزار شد.

جواد منصوری: در حساس‌ترین شرایط در ۱۰۰ سال گذشته هستیم

در ادامه این جلسه جواد منصوری عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به تشریح شرایط فعلی کشور پرداخت.

وی سرمایه ولایت فقیه و مرجعیت شیعی و دین اسلام را از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور دانست که با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه می‌توان از سخت‌ترین بحران‌ها و مشکلات عبور کرد و در مقابل سختی‌ها و عداوت‌های دشمنان خارجی مقاومت نمود و بر دسیسه‌های آنان غلبه نمود.

وی با اشاره به سرمایه‌های مکتب شیعه از جمله شهادت طلبی و فرهنگ عاشورا و محرم گفت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مدیران و نمایندگان مجلس به لحاظ اعتقادی از بسیاری از روحیات معنوی بی بهره اند.

منصوری اظهار داشت: در کنار داشتن تعهد و معنویت، تخصص نیز از مسائل حائز اهمیتی است که لازم است مدیران و نمایندگان از آن برخوردار باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت مشکلات اقتصادی مردم، یکی از تخصص‌های مورد نیاز مردم و کشور داشتن دانش اقتصادی برای مسئولین است.

منصوری تاکید کرد: داشتن روحیه ضد فساد و فساد ستیزی برای مسئولین از ضروریات مسئولین نظام جمهوری اسلامی است که لازم است جریان اصولگرایی در برنامه‌های آینده در انتخاب گزینه‌های نمایندگی مجلس این موضوعات را لحاظ کنند.

عبدخدایی: داشتن فهم نمایندگی برای نمایندگان مجلس ضروری است

در ادامه جلسه محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان خاطراتی اظهار داشت: داشتن فهم نمایندگی برای نمایندگان مجلس ضروری است.

وی افزود: نمایندگان و خبرگان ملت باید نیاز‌های ملت را بدانند و درک کنند و اینکه مردم دارای مشکلات فراوانی هستند و بسیاری از مردم دچار فقر شده اند و نمایندگان مجلس اگر این مسائل و مشکلات را درک نکنند و نفهمند نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.

عبدخدایی با بیان اینکه از تخصص‌های مورد نیاز مجلس حقوق، اقتصاد و مسائل اجتماعی است، گفت: مردم در حال حاضر در شرایط سختی و دشواری و تنگنا‌های اقتصادی هستند.

شایسته نیا: ثمره تحریم‌های ترامپ در سال‌های اخیر جدا شدن اقتصاد کشور از نفت بوده است

محمدعلی شایسته‌نیا، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در طول ۴۰ سال گذشته، اظهار داشت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب ما در ۴۰ سال دوم باید گام‌های تکاملی را برای آبادانی کشور برداریم.

وی افزود: در حال حاضر دست‌هایی در اداره کشور و بویژه در دولت هستند که اگر خائن نباشند حتما غافلا هستند و می‌خواهند مردم را خسته کنند.

شایسته نیا همچنین اظهار داشت: ثمره تحریم‌های ترامپ در سال‌های اخیر جدا شدن اقتصاد کشور از نفت بوده است و به جای اینکه خودمان سختی‌هایی را متحمل شویم و نفت را از اقتصادمان جدا کنیم بواسطه تحریم‌های ترامپ و آمریکا این موضوع جدایی اقتصاد کشور از نفت محقق شده است. وی ریشه برخی از مشکلات بوجود آمده و شیطنت‌ها و کارشکنی‌های دشمنان خارجی برای کشور را رویه روبه رشد و پیشرفت کشور دانست.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصل مسئله اصلی برای جریان اصولگرایی در حال حاضر انجام وحدت است و باید تلاش شود اکثریت اثرگذار اصولگرایی در مجلس آینده حاکم شود.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: