* دشمن در عراق و لبنان به دنبال تفرقه افکنی است
پ
کد خبر : ۱۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ -01 November 2019
امام جمعه موقت شوش گفت: دشمن پس از شکست‌های پی در پی به دنبال اغتشاش و تفرقه افکنی در کشور‌های منطقه بویژه عراق، سوریه، بحرین و لبنان است.
به گزارش«آزادی»  حجت الاسلام عبدالرزاق عفری درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شوش افزود: دشمن در مساله عراق و لبنان می‌خواهد با اختلاف افکنی و فرافکنی به وحدت جهان اسلام ضربه بزند لذا مسلمانان باید در برابر دشمن وحدت خود را حفظ کنند.

وی یکی اهداف ایجاد اغتشاش و بحران‌های سیاسی در کشور‌های لبنان و عراق را ضربه زدن به جمهوری اسلامی دانست و گفت:، چون ایران اسلامی پشتیبان جبهه مقاومت است دشمنان می‌خواهند با ایجاد بحران در این کشور‌ها به ما ضربه بزنند، ولی باید بدانند که هیچ یک از این کار‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای در اراده ملت ایران وارد کند.

حجت الاسلام عفری تاکید کرد: مردم مسلمان ایران و کشور‌های جبهه مقاومت باید آگاه و بصیر باشند تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شوند.

وی با گرامیداشت سالروز لغو امتیاز کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ به فرمان امام خمینی (ره) افزود: آمریکایی‌ها با این امتیاز قصد زیر پا گذاشتن حقوق حقه مردم کشورمان را داشتند که فرمان تاریخی امام راحل مانع از دستیابی آمریکا به اهداف از پیش تعیین شده خود شد.

امام جمعه موقت شوش با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران است.
وی با گرامیداشت ۱۳ آبان این روز را نقطه عطفی در تاریخ مبارزه‌های ملت ایران علیه استکبار جهانی دانست و افزود: ملت ایران در این روز بزرگ و تاریخی بار دیگر اوج وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهند و نفرت خود را علیه استکبار فریاد می‌زنند.

حجت الاسلام عفری ضمن دعوت از مردم برای شرکت در یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ما باید با حضور خود در این روز بزرگ، اقدامات ضدانسانی دشمن را محکوم کنیم.
تعدادی از دانش آموزان شوش به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده در نماز جمعه این هفته حضور پیدا کردند.

همچنین پیش از خطبه‌های نماز جمعه بمناسبت هفته وقف محمد حسن پورنعمت رییس اداره اوقاف وامور خیریه شوش گزارشی از وضعیت وقف درشهرستان ارایه داد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، دشمن ، عراق ، لبنان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: