* استیضاح ترامپ داستان تازه آمریکایی‌ها
پ
کد خبر : ۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ -01 November 2019
امام جمعه یزد گفت: موضوع استیضاح ترامپ داستان تازه‌ای است که آمریکایی‌ها درست کرده اند تا بتوانند مردم جهان را نسبت به جنایات خود غافل کنند.
به گزارش «آزادی» ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان از روز‌های استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز طی سه سال مختلف اتفاقات مهمی رخ داده که این اتفاقات نقطه عطف انقلاب اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳، شهادت تعدادی از دانش آموزان در دانشگاه تهران در مقابله با شاه خائن در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸، رویداد‌های مهمی است که در روز ۱۳ آبان رخ داده است.

ناصری با باین اینکه تبعید امام خمینی (ره)، برکات بسیاری به همراه داشت، عنوان کرد: این تبعید زمینه ساز قیام مردم و پیروزی انقلاب اسلامی بود و تبعید امام به کشور‌های مختلف، زمینه ساز جهانی شدن انقلاب اسلامی بود.

خطیب جمعه یزد، تسخیر لانه جاسوسی را نیز از اتفاقات بسیار مهم تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سفارت آمریکا به تعبیر امام، لانه جاسوسی بود و این لانه جاسوسی می‌توانست ضربه‌های بسیار سنگینی به انقلاب وارد کند که به یاری خداوند، به دست نیرو‌های انقلاب تسخیر شد و اکنون با گذشته چند دهه از آن روز‌های تاریخ ساز، مردم باید حضوری گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد استیضاح ترامپ بیان کرد: مسئله ستیضاح و سایر مواردی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند، خیمه‌شب بازی‌هایی است که برای سرگرم کردن دنیا و غافل شدن مردم از اوضاح جهان انجام می‌دهند.

ناصری تاکید کرد: آمریکایی‌ها این روز‌ها فجایع بزرگی را در نقاط مختلف جهان رقم می‌زنند و اکنون با طرح موضوع استیضاح قصد دارند مردم جهان را نسبت به این موضوع غافل نگاه دارند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود، هفته وقف را نیز گرامی داشت و افزود: شایسته است وقف به عنوان یک سنت حسنه بر اساس نیاز‌های جامعه انجام شود تا علاوه بر ثواب و خیر ماندگار برای واقف، نیاز‌های جامعه نیز برطرف شود.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، استیضاح ، آمریکا ، ترامپ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: