* «نوشيدن زهر» ؛ فرصت رو به پايان اعلام دارايي مسئولان
پ
کد خبر : ۱۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ -23 October 2019
مسئولان تا پایان آبان ماه دارایی‌‎های خود را اظهار کنند.
شهریاری با اشاره به اینکه سامانه ثبت دارایی مسئولان بر روی شبکه ملی قرار گرفته است، گفت: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور لازم است بعد از دریافت حساب کاربری "ثنا" از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا پایان آبان ماه دارایی‎ها و اموال را در سامانه اظهار کنند.

به گزارش «آزادي» ، شهریاری معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، با اشاره به اینکه سامانه ثبت دارایی مسئولان بر روی شبکه ملی قرار گرفته است؛ اظهار کرد: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور از ۲۸ مهرماه که این سامانه روی شبکه ملی قرار گرفته است؛ می‌توانند با مراجعه به نشانی https://amval.adliran.ir دارایی و اموال خود را اظهار کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور مهلت ۳۰ روزه‌ای برای ثبت اموال و دارایی خود دارند و بعد از دریافت حساب کاربری "ثنا" از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و لازم است تا پایان آبان ماه دارایی‎ها و اموال را در سامانه مذکور اظهار کنند.

شهریاری با بیان اینکه دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران به دلیل حفظ امنیت اطلاعات تنها از داخل کشور مقدور است، تصریح کرد: این سامانه بر روی شبکه ملی قرار دارد و از خارج کشور قابلیت دسترسی ندارد. ما به همه مدیران توصیه می‌کنیم قبل از ورود به سامانه اموال و دارایی‌ها به سامانه https://residegi.adliran.ir وارد شوند و اطلاعات کافی را از این سامانه اخذ کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تمهیدات امنیتی لازم در این حوزه در نظر گرفته شده و محرمانگی اطلاعات محفوظ بوده و ما مطابق قانونی که مصوب مجلس شورای اسلامی است، گام برمی‎داریم.

معاون رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال است گفت: در همین راستا در نقاط مهم حاکمیتی حضور فیزیکی داریم و با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این زمینه مکاتبه شده است.

گفتنی است: برای دریافت حساب کاربری "ثنا" مراجعه مسئولان به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با همراه داشتن کارت ملی ضروری می‌باشد.

شایان ذکر است: در فرآیند اظهار دارایی لازم است اشخاص به اعتبار کلیه سمت‌هایی که پس از لازم‌الاجرا شدن قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ عهده‌دار شده اند، در بازه زمانی ابتدا و انتهای مسئولیت دارایی خود را در فرم‌های پیش بینی شده سامانه اعلام کنند
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: