* آخرین وضعیت بارش و ترافیک جاده‌ها در کشور
پ
کد خبر : ۱۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ -22 October 2019
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان کشور خبر داد.
به گزارش«آزادی» سرهنگ نادر رحمانی دراین‌باره گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محور‌های استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، زنجان، قزوین، لرستان، گیلان و اردبیل بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محور گرمسار - ایوانکی در استان سمنان، محور هراز در محدوده لاریجان در استان مازندران و آزادراه ساوه-تهران در استان مرکزی نیز شاهد بارش باران هستیم.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محور‌هایی که در آن‌ها مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده نیز گفت: در محور‌های زنجان-ماه نشان و زنجان-طارم در استان زنجان و ارتفاعات محور کرج-چالوس در استان مازندران مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد که لازم است رانندگان حین تردد در این محور‌ها حتما چراغ‌ها خودرو را روشن کرده و با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور نیز گفت: در آزادرا ه. قزوین-کرج از ازپایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین است، اما در سایر محور‌ها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی در مورد ترافیک در مسیر‌های بازگشت زائران اربعین نیز اظهارکرد: اکثر زائران به کشور و شهر‌های خود بازگشته‌اند وضعیت ترافیکی در این محور‌ها عادی است و تردد به آرامی در حال انجام است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: