* رسانه‌های غربی نمی توانند مانع حضور مردم در اربعین نمی‌شود
پ
کد خبر : ۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ -18 October 2019
امام جمعه گلپایگان گفت:علی‌رغم تبلیغات غربی‌ها علیه اسلام و شیعه و بایکوت کردن خبر مراسم اربعین حسینی، اما زائران به صورت خودجوش از این مراسم فیلم و عکس تهیه و در خبرگزاری‌های کشوری و فضای مجازی منتشر می‌کنند.
به گزارش «آزادی» ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان، اظهار کرد: سیر خروشان جمعیت میلیونی از اقسا نقاط جهان در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند که بیانگر اراده الهی در تقویت وحدت بین مسلمانان در حفظ خط و مشی مسیر سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه گلپایگان گفت: علی‌رغم تبلیغات غربی‌ها علیه اسلام و شیعه و بایکوت کردن خبر مراسم اربعین حسینی، اما زائران به صورت خودجوش از این مراسم فیلم و عکس تهیه و در خبرگزاری‌های کشوری و فضای مجازی منتشر می‌کنند.

کرامتی تصریح کرد: هر سال مراسم اربعین حسینی باشکوه خاصی نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود و جهان را برای شرکت در اربعین سال آینده تحت شعاع قرار می‌دهد بنابراین همانگونه که قیام سیدالشهدا عامل حفظ و بقا اسلام شد اربعین حسینی نیز عامل گسترش مکتب اهل بیت (ع) خواهد شد.

وی گفت: هم‌بستگی عظیم مردمی در اربعین حسینی شور و احساس خاصی ایجاد کرده است، این تجمع سرشار از فضائل اخلاقی و الهی و دلسوزی نژاد‌های مختلف نسبت به یکدیگر را نشان می‌دهد.

امام جمعه گلپایگان اذعان کرد: حداکثر جمعیت شرکت کننده در مراسم حج با آن همه تشریفات دو میلیون نفر است، اما جمعیت شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی به ۲۵ میلیون می‌رسد و این زمینه ظهور امام زمان عج الله را نشان می‌دهد.

کرامتی تأکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری شیعیان با حفظ وحدت و همدلی و وفای به عهد خود در تبعیت از ائمه اطهار (ع) می‌توانند در دل دشمنان اسلام هراس ایجاد کنند..

وی با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز، افزود: این عنصر ضد انقلاب با انتشار اخبار کذب مشکلات زیادی را برای نظام به وجود می‌آورد، اما سرانجام با تمام محافظت‌هایی که از وی می‌شد با هوشیاری سربازان گمنام سپاه پاسداران به دستگیر شد.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، بایکوت ، رسانه ، غرب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: