* فرید: به مربی خارجی اعتقادی ندارم
پ
کد خبر : ۱۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ -16 October 2019
مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: در این دو سال باشگاه به سمت بومی‌گرایی و پیدا کردن استعدادهای جوان استان بوشهر رفتیم و توانستیم با بازیکنان جوان بومی نایب قهرمان لیگ شویم.
به گزارش«آزادی» اکبر فرید ، در مورد تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: لیگ امسال، لیگ خوب و پویایی بود و با توجه به اینکه قبلا لیگ برتر ساحلی زیر نظر کمیته فوتبال ساحلی برگزار می‌شد، دو سال است که بازی‌های لیگ مستقیم زیر نظر سازمان لیگ برگزار می‌شود که خدا را شکر با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که سازمان لیگ با باشگاه‌ها دارد، لیگ پویا و شادابی شده است.

وی گفت: لیگ برتر فوتبال ساحلی با 12 تیم برگزار می‌شود که پارس جنوبی 3 سال است پی در پی قهرمان لیگ شده. ما مدت دو سال است که کادر فنی خود را تغییر داده‌ایم و به کادر فنی و بازیکنان جوان بومی روی آورده‌ایم که علی نادری به عنوان سرمربی و مسلم مسیح‌گر به عنوان مربی و کاپیتان سکاندار تیم ما را برعهده دارند. مسیح‌گر از اسطوره‌ها و نخبگان فوتبال ساحلی ایران است.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: در این دو سال که ما به سمت بومی‌گرایی و پیدا کردن استعدادهای جوان استان بوشهر رفتیم، توانستیم در لیگ برتر امسال 5 ملی پوش خود را کنار بگذاریم و با بازیکنان جوان بومی نایب قهرمان لیگ شویم. در همین جا تشکر می‌کنم از ملی پوشان مرادی، اکبری، بهزادپور و... آنها در حضور چند ساله خود در استان بوشهر توانستند بهترین نتیجه را برای ما کسب کنند و امیدوارم در آینده همچنان موفق باشند.

فرید همچنین در مورد نایب قهرمانی پارس جنوبی در لیگ برتر امسال گفت: با توجه به بومی‌گرایی و استفاده از جوانان بوشهری ما در لیگ امسال بهترین نتایج را کسب کردیم و تا هفته آخر مدعی کسب مقام قهرمانی بودیم. تیم ما با رقیب همیشگی خود گلساپوش یزد که یکی از تیم‌های خوب لیگ که از نظر ساختار فنی و امکاناتی عالی است، تا آخرین لحظه رقابت کرد که متاسفانه در پایان با اختلاف 2 امتیازی گلساپوش قهرمان و پارس جنوبی نایب قهرمان شد.

وی همچنین در مورد جوان‌گرایی در باشگاه پارس جنوبی گفت: چند سالی است که ما در رده‌های پایه امید و جوانان فعالیت داریم و در حال حاظر در هر رده قهرمان کشور هستیم.

فرید در مورد حضور تیم ملی در المپیک ساحلی قطر2019 گفت: همان طور که اطلاع دارید بعد از رفتن اکتاویو و آمدن هاشم‌پور تغییرات زیادی در تیم ملی هم از لحاظ کادر فنی و هم بازیکنان انجام شده و حضور جوانان در تیم ملی پررنگ‌تر شده است. من مطمئن هستم اگر به این تیم زمان بدهیم تا بیشتر تجربه کسب کنند، می‌توانند آینده خوبی داشته باشند. بازیهای جهانی ساحلی اولین تجربه حضور بازیکنان جوان و هاشم‌پور و اعضای کادر فنی بوده است. من همیشه معتقد هستم که مربیان ایرانی از لحاظ فنی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و اعتقادی به مربیان خارجی ندارم.

وی در پایان گفت: فوتبال ساحلی مظلوم واقع شده و نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد. امیدوارم تیم ملی در بازیهای جهانی ساحلی و جام بین قاره‌ای و همچنین دو نماینده خوب کشورمان گلساپوش یزد و شاهین خزر رودسر بتوانند در جام باشگاه‌های جهان نتایج خوبی کسب کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: آزادی ، فرید ، مربی ، خارجی ، اعتقاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: