* پیام تبریک رئیسي به سپاه در پی دستگیری «روح‌الله زم»
پ
کد خبر : ۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ -15 October 2019
در پی دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و از عناصر مهم شبکه عنکبوتی سرویس‌های اطلاعاتی غرب، رئیس قوه قضائیه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.
در پی دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و از عناصر مهم شبکه عنکبوتی سرویس‌های اطلاعاتی غرب، رئیس قوه قضائیه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش «آزادي»، در پی دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و از عناصر مهم شبکه عنکبوتی سرویس‌های اطلاعاتی غرب، رئیس قوه قضائیه در بیانیه‌ای موفقیت‌های اخیر سپاه پاسداران را تبریک گفت.

در متن این بیانیه آمده است: موفقیت‌های اخیر پاسداران گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد این نهاد انقلابی همان گونه که با قدرت سخت خویش در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله درخشید و همچنان که دست خونریز و فتنه گر داعش و سایه شوم پهپاد متجاوز آمریکایی را از ایران اسلامی و منطقه کوتاه کرد، کمینگاه نبرد نرم دشمن را نیز درمی‌نوردد و با اشراف هوشمندانه خود مسیر‌های جنگ روانی دشمنان با ملت شریف ایران را با همان صلابت و اقتدار مسدود و منهدم می‌سازد.

عملیت حرفه‌ای پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با مدیریت و فریب سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی، صهیونیستی و فرانسوی توانست یکی از سرشاخه‌های ضد ایرانی تحت حمایت آنان را در تور اطلاعاتی خویش قرار دهد جای تحسین و تقدیر دارد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ اطلاعاتی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تاکید می‌نمایم، شناسایی و انهدام لایه‌های مخفی این شبکه ضد مردم باید در دستور کار باشد و قوه قضائیه نیز با رسیدگی جدی، قاطع و عادلانه به جرائم شبکه عملیات روانی علیه ملت ایران، عوامل آن را مجازات خواهد کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: