* آیت‌الله سعیدی: قم الگوی خدمت‌رسانی به زائران باشد
پ
کد خبر : ۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ -14 October 2019
تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: خدمت‌گزاران، مسئولان و مدیران برای الگو شدن شهر مقدس قم باید کمر همت ببندند و با تمام توان در این شهر به ارائه خدمت به مردم و زائران مشغول شوند.
به گزارش«آزادی» ، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار با محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: همه خدمت‌گزاران به اهل‌بیت (ع) دارای جایگاهی ارزشمند نزد خداوند هستند و باید همه در راستای خدمت به مردم و زائران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز قم، این شهر را حرم اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: مردم و مسئولان باید خدمت در این شهر را قدر بدانند، چراکه خدمت در این شهر قابل‌مقایسه با خدمت در مکان‌های دیگر نیست.

سعیدی تاکید کرد: حساسیت‌هایی روی قم وجود دارد و این نه از باب جدا دانستن قم از دیگر شهر‌ها است؛ بلکه الگو شدن این شهر برای دیگر مکان‌ها مدنظر است.

وی اربعین را ازجمله ویژگی‌های اختصاصی اباعبدالله (ع) دانست و گفت: برای هیچ‌یک از معصومان (ع) اربعین وفات یا شهادت وارد نشده و این روز فقط به اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص دارد.

امام‌جمعه قم با تاکید بر عظمت اربعین ادامه داد: از عظمت این روز همین بس که سال‌به‌سال مراسم اربعین حسینی باشکوه‌تر برگزارشده و بر سیل مشتقان سیدالشهدا (ع) افزوده می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: