* یک تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شد
پ
کد خبر : ۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ -14 October 2019
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک تن انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.
به گزارش«آزادی» ، سردار عباسعلی محمدیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۲۹ قاچاقچی، ۲۹۸ نگهدارنده، ۹۱ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۴۸۷ معتاد جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در سال جاری با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مقدار ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که بیش از هفت هزار کیلوگرم در داخل استان و بقیه طی عملیات مشترک با سایر استان‌های دیگر کشف شده است.

سردار محمدیان یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

وی به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر با برنامه ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.
منبع: مهر
برچسب ها: آزادی ، تن ، مواد مخدر ، کشف
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: