* مدیرکل کنسولی وزارت خارجه از مبارزه با قاچاق انتقاد کرد
پ
کد خبر : ۱۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ -14 October 2019
مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با تشریح سیاست‌های ایران درخصوص نحوه تعامل با مهاجرین افغانستان و تلاش‌های گسترده و فداکارانه برای مقابله با قاچاق انسان و مواد مخدر، از کوتاهی جامعه بین‌المللی در همکاری با ایران انتقاد کرد.
به گزارش «آزادی»  مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با تشریح سیاست‌های ایران درخصوص نحوه تعامل با مهاجرین افغانستان و تلاش‌های گسترده و فداکارانه برای مقابله با قاچاق انسان و مواد مخدر، از کوتاهی جامعه بین‌المللی در همکاری با ایران انتقاد کرد.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «پاسی تئومینن» مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه فنلاند به همراه سفیر آن کشور در ایران با «علی اصغر محمدی» مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات، طرفین علاوه بر بررسی مسائل دوجانبه کنسولی بر توسعه همکاری‌های دو طرف از جمله در زمینه افزایش تسهیلات برای صدور روادید، همکاری‌های علمی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کردند.

تبادل نظر درخصوص امور مهاجرتی در مورد تسهیل آمد و شد‌های مردمی با رعایت قوانین بین‌المللی نیز از دیگر موضوعات مورد گفتگو بود.

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با تشریح سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران درخصوص نحوه تعامل با مهاجرین افغانستان و تلاش‌های گسترده و فداکارانه برای مقابله با قاچاق انسان و مواد مخدر، از کوتاهی جامعه بین‌المللی در همکاری با ایران انتقاد کرد.

روند دیجیتالی کردن خدمات کنسولی از جمله صدور روادید و نحوه استفاده از تجربیات دو کشور در این زمینه و مراحل اجرایی کنوانسیون آپوستیل (تایید اسناد صادره از سوی دیگر دولت‌ها) از دیگر محور‌های مورد گفتگو در این دیدار بود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آزادی ، مدیرکل ، کنسول ، مبارزه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: