* سید مالک حسینی به سازمان مشارکت‌های اجتماعی رفت
پ
کد خبر : ۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ -13 October 2019
سید مالک حسینی، مشاور سابق وزیر اقتصاد و رئیس پیشین مرکز اطلاع رسانی که از دوره وزارت دکتر علی طیب نیا به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران ارشد به دولت تدبیر و امید پیوست، با حکم دکتر جوادی یگانه، سکاندار یکی از مهمترین سازمان‌های شهرداری تهران شد.

به گزارش «آزادی» دکتر محمد رضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با پذیرش استعفای سید صدرالدین محمدی طی حکمی سید مالک حسینی را به عنوان سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی منصوب کرد.

بررسی دانش و کارنوشت مدیریتی حسینی ۴۰ساله که در مقطع دکتری مدیریت تحصیل می‌کند موجب افزایش امیدواری‌ها به ارتقا سطح همکاری و مشارکت جویی نخبگان و تشکل‌های اجتماعی در حوزه فعالیت‌های مرتبط این سازمان است و این امر را به خوبی می‌توان از انعکاس مثبت این انتصاب در سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی و رسانه‌ای دریافت.

دبیری شبکه ملی تشکل‌های غیر دولتی جوانان، ریاست شورای موسسین خانه سازمان‌های غیردولتی ایران، مدیریت پروژه ایران آینده در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، همکاری با مرکز مطالعات شهرداری تهران و مرکز تشکل‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در کنار مسولیت‌های متعدد فرهنگی و رسانه‌ای از دیگر سوابق وی محسوب می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: